{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Buggy Kyosho Turbo Optima 1986

1.144 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Jesper N
Mand | 46 år | Oprettet: 14. nov 2011


Buggy Kyosho Turbo Optima

Årgang:
1986
Drivkraft:
Elektrisk

Batteri: 7,2V 4200 mAh NiMH.

Motor: Tamiya Acto Power Off Roader 2WD (virker nu også fint med 4WD), 25.800rpm, 14 double turns, 30A

Fartregulator: Ko Propo VFS-1 Competition 2
Programmerbar
Maximum Electric Current: 3120A (FET Spec)
Continuing Electric Current: 780A (FET Spec)
Unlimited Motor Turns
Input Voltage: 4.8-8.4V
Schottky diode og kondensator

Radioanlæg: Graupner/JR MC-X 756
3 kanaler
40MHz FM
Masser af funktioner!

Transmission: 4WD med kædetræk. To differentialer og tre muligheder for fordeling af trækkraft for/bag. Kuglelejer overalt.

Affjedring: Oliestøddæmpere og krængningsstabilisatorer for og bag.



Topfart
Ukendt - men den er frisk (for en børstemotor)
Størrelse
1:10
Vægt
Ekstraudstyr
Option House motor guard og side guards fra Pargustore
Bemærkninger
Jeg købte denne Turbo Optima omkring 2003 - dengang var den et vrag. Jeg har arbejdet på den ind imellem, når jeg har haft tid og stumper til at komme videre. Alt er renoveret eller udskiftet, på nær karossen. Jeg har dog en ny til at ligge, som ikke er malet endnu. Takket være Kyoshos re-release af Optima i 2016, er der nu en ny original bumper på (Ca 100kr for to forskellige bumpers). Den oprindelige var smadret, og jeg ville ikke give 500kr for en ny original. Bilen står for det meste på hylden og ser pæn ud, men ind imellem får den lov at køre en tur. Den kører helt fantastisk - der er dog et 8,4V batteri på ønskelisten.
Kommentér på:
Buggy Kyosho Turbo Optima
Annonce