Test af H.A.R.D og FSracing starterbox {{forumTopicSubject}}
H.A.R.D
Fin kvalitet da den er lavet i rustfri og stærkt/kraftigt plast, som føles som god kval.
Der er god plads til 2 apkker batterier i den og den motor, samt remme som er boksen er ganske kraftig selvom jeg ikke er den store fan af remme, så ser det ud til at fungerer i den her boks. Gummihjulet som går på svinghjulet bliver dog slidt ALT ALT for hurtigt, brugte min boks til 4 træningsdage og s var hjulet faktisk væk, et nyt koster 80 kroner, så et eller 2 skal man have med.
Den holder justeringen fint så man ikke skal se efter om svinghjulet er over hjulet hvilket er et must.
får 4ud af 5
FS racing starterboks.
Boksen er i carbon look hvilket ser meget fedt ud, men når man kigger under bunden ser den meget slidt ud! den er ikke malet alle steder og ser ikke færdig ud.
Remmene i kassen er i ok kvalitet, men det er lidt træls at selve motorens tandhjul er i plast, samt det ikke kan skiftes uden at man skal skifte hele motoren.
Der er også i denne god plads til batterier, dog er motoren ikke så stærk. Den er ret besværlig at omstille fra min onroad til min buggy samt den har ikke kræft nok til at starte min 28 G.O motor i buggy, men den har dog også masser af kompression. Desuden så kan man ikke stille holderne til bilen ordentligt da de flytter sig meget nemt.
2 ud af 5
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Test af H.A.R.D og FSracing starterbox