642 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Slash? Slash?
Hej RCG.
Så der sku gået trigger finger i den igen, og jeg fik nu bestilt en traxxas Slash 4×4 Ultimate.
Men ved ingen ting om bilen, og har nu prøvet at søge lidt rundt her inde for at se hvad andre havde at sige til den, men lidt uden held.
Så ville høre om der var nogle her inde, som selv sidder inde med en, og som har lyst til at komme med lidt feedback omkring hvad der er godt og dårligt ved bilen, og hvad jeg lige så godt kan købe af nye reserve dele osv.
kan kun sige jeg selv glæder mig til at få prøvet at kørt lidt offroad.
Mvh
Rune GliFF Sand
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 153 Følgere: 151 RC-enheder: 20 Emner: 186 Svar: 1.705
Men gå efter en stak RPM dele til den, undgå alu ophæng og den slags - det holder ikke for godt. RPM giver desuden garanti på delene, du kan altid få en ny del hvis du ødelægger noget.
Følger: 13 Følgere: 187 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.951
NMRacing [Team Terrible] brækker sig verbalt altid over Slash er noget lort ... Det kan vi ikke bruge til ret meget jo??
Ultimate er en super super bil og er rigtigt godt tilfreds med min. Dele kan jo købes overalt, B2B, traxxas.dk osv. osv. RPM delene kan man jo opgradere med hvis noget går i stykker .. Har taget et par grimme ture med min allerede uden noget som helst har taget skade - så ringe er den IKKE.
Som skrevet af Mads K er det et MUST med noget lipo deri, selv bruger jeg blot 2S og der er rigeligt med power - overvejde 3s men hånden på hjertet der er rigeligt "fut i fejemøget" med de 2S.
Hvor har du bestile henne Rune? bare lige sådan den ikke er over betalt.
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 24 Svar: 365
Desuden er den ikke spor vild på 2S efter min smag, jeg kunne næsten holde gassen i bund hele vejen rundt på banen, meget tam efter min mening, og kunne ikke engang følge 1:5 benzinerne på langsiden.
Senere på dagen blev kardantunnel også fyldt med jord/sten, selvom jeg har lavet det berømte "mod" som skulle undgå dette. Moddet hjælper en del, men til hård banekørsel er det altså ikke nok.
Skal den være brugbar til banekørsel skal der efter min mening monteres under/overtray, så bliver det næste problem bare at der ophober sig varme inde i tray´et
Så der gik ikke længe inden den blev sat til side, og istedet fandt jeg E-Revoen frem, langt bedre køregenskaber, langt hurtigere, og ingen problemer med jord overalt i bilen. Kørte problemfrit resten af dagen, og gav med lethed 1:5´erne baghjul, alt i alt en meget bedre bilen, også prisen taget i betragtning.
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 80
Jeg har dog lige et spørgsmål ang motor, kan man sætte noget hurtigere i, bare for sjov. Eller er den fin? Og hvad med dæk, er der noget i vil anbefale?
Og til Thomas. Jeg skal bare køre for hyggens skyld, da militæret sørger for man ikke har tid til for meget Rc
Man tak for den skønne feedback, nu har jeg noget jeg kan glæde Mig til her i weekenden og enda også være et lys punkt nu hvor jeg skal på øvelse resten af ugen
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 24 Svar: 365
Angående motoren vil jeg mene den er rigelig fin hvis du smider 3S Lipo på den, og evt den medfølgende højere gearing. Der har jeg målt min til 72km/t, og med et ok vildt optræk. På 2S bliver den kedelig i længden. Men hvis du alligevel får lyst på et tidspunkt, så passer Mamba monster sættet i, det som også sidder i E-Revo Brushless. Det sæt har rccenteret til 2600.- Men kræver 4-6 Lipo celler hvis det skal være vildt.
Cut off havde du ikke behøvet da det er indbygget i ESC´en.
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 80
Slash?