1.146 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Merlin fuel VS. LRP Energy Power Fuel Merlin fuel VS. LRP Energy Power Fuel

da jeg tilligere idag (15/08/11) købte mig noget LRP brændstof på 25%, så lavede jeg en lille duel mellem mit Merlin 25% mod det nyindkøbte LRP 25% brændstof.

skulle lige sige at: der var ikke foretaget indstillinger på justeringskruerne elelr tomgangsskruen!

da jeg startede min Kyosho FW-05 (koldstart) med det Merlin brændstof, der gik den lidt op i tomgang som den plejede, og duftede faktisk godt, at være et ``giftigt´´ matriale at være smiley

så da jeg skulle prøve det LRP brændstof (motoren havde kølet helt af!) så én gang med trækstarten, og så var den igang. tomgangen var lavere end Merlin, og var en del koldere end Merlin, der ar oppe på ca. 90 grader, mens LRP var nok op på <60C (tomgang for begge parter) og motoren var nememre at starte ved varmstart. gløderøret lyste med bedre end en køretur med Merlin.
yedelsen med LRP er dog en lidt anden sag. brændstoffet er mere til trækraft mod Merlin der er til topfart.
sikkerhedslåsen er bedre i LRP, men låget er nem at få af, det er der, hvor du har åbnet toppen, at der så er den gummidims der viser, at den ikke er åbnet, er meget svær at få af (det var den for mig ihvertfald!)
hvor Merlin er lige omvendt, den er lidt svær at få af fra starten, men gummidimsen er meget nem at få af

Merlin 25% købt hos Morfars.dk i 1L dunk til 119,-

LRP købt hos Farveservice Hammel i 1L dunk til 99,-.

merlin er stadig meget godt, og dette er kun min HELT egen mening, og vil derfor ikke ønske at påvirke ens holdninger!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Merlin fuel VS. LRP Energy Power Fuel
Kommentér på:
Merlin fuel VS. LRP Energy Power Fuel

Annonce