{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.823 visninger | Oprettet:

rc centret service {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg sku gået hend og blevet træt af dem for at sige det lige ud
forklaringen

nu er det ca en måned siden jeg har bestilt hele til mine hpi biler ordrebekreftelsen kom som altid
men der efter er der ikke sket en skid mere og har ringet til dem nogen gange for det meste optaget og de to gange jeg er kommet igennem har de ikke kunne svare på hvad der sker med det lyder som om de ikke gider tjække det for mig hvornår min pakke er klar til leving eller hvornår de for delene hjem hvis ikke de har det ja ingen ting svarer de på så ar sendt en mail også nu for nogen dage siden og ja ingen svar.......

andre der har haft problemer på det sidste

skal siges har altid fået go service syntes jeg men nu er det slut

så det bliver nok morfars nu så

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rc centret service
  • #1   20. feb 2012 Hvis delene kommer fra Kina, hvilket jeg kunne tænke mig, så har de jo Kinesisk nytår hvor alt arbejde bliver indstillet i mange uger. Ergo kommer ordren ikke igennem.

Så du må vente med tålmodighed, for jeg tror bestemt ikke at de vil behandle dig ringe. De lever af at sælge Rc'er og dele til disse !

• #2   20. feb 2012 Deres service er faldet utrolig meget jeg er også stoppet med at handle der og jeg bruger vinderup rc der er sku en super service jeg har handlet det pænt mange gange og der har aldrig været problemer

http://vinderuprc.dk

Deres nye hjemmeside kommer op her D.1/3

• #3   20. feb 2012 okay så er det ikk kun helt mig

• #4   20. feb 2012 Du er ikke den eneste der har haft problemer med dem. De virker ikke engageret i at ville yde en god service eller reagerer på henvendelser. Det er jo trods alt os kunder de skal leve af. Men det bliver ikke med mine penge fremover.

• #5   20. feb 2012 Nu kender jeg ikke sagens detaljer, men det kan også være den danske HPI importør som er langsom. NorthTQ

Det kan sagtens være han ikke har dine stumper på lager, og derfor er nød til at bestille fra HPI i USA. Måske han venter på at have en stor nok ordre til at det kan betale sig for ham at få nye dele hjem inklusiv dine.

Det er ikke sikkert det forholder sig sådan, men det kan være en mulighed. Jeg har engang ventet halvanden måned på dele af den årsag.

• #6   20. feb 2012 ja men så må han jo vide at det er fordi de ikke er på lager og han venter på dem
    problemet er lidt jeg ikke kan få noget indfo på det og det pisser mig af

• #7   20. feb 2012 Det forstår jeg godt smiley

• #8   20. feb 2012 Det er ikke med HPI stumper jeg har haft problemer med

Jeg har købt nogle gløderør for snart 5 måneder siden som jeg stadig ikke har fået de står på hjemmesiden som på lager og det har de gjordt siden jeg bestilte dem jeg har snakket med dem flere gange men stadig ikke noget med posten så jeg har bestemt at det må være det og at jeg ALDRIG vil handle der igen og jeg har sku brugt de første 15.000kr ved dem

• #9   20. feb 2012 ja jeg har haft det fint med dem sådan det meste tid for har også rundet de 15 kg tror jeg men nu er det helt slut det er sikkert

• #10   20. feb 2012 Mmm sendte dem en mail angående en esc for en god uge siden.
    De angiver leveringstid som 1-8 dage, det er sgu for underligt.

Nå men de vendte ikke tilbage med hvornår de kunne sende en sådan esc.
    Det tager jeg som om at de har kunder nok - eller af andre årsager ikke ønsker at handle med mig.

Kan ikke udtale mig om deres service på den baggrund, men får heller ikke lejligheden til det.

• #11   20. feb 2012 det vælter jo frem med folk der ikk syntes godt om så der må være noget om det

• #12   20. feb 2012 Jan A
    Jeg snakker om service og kunde pleje og ikke stumper til hpi som trådens overskrift "rc centret service" og ikke HPI stumper

• #13   21. feb 2012 Jeg er også stoppet med at købe nogen som helst hos dem, servicen er simpelthen ikke-eksisterende og man er virkelig til grin som kunde hos dem.
    Sidste år købte jeg en Slash 4x4 hos dem og efter 1 måned begyndte ESC'en at opføre sig underligt og holdt helt op med at virke. Jeg tog ned til dem med bilen og forklarede dem omkring problemet. Jeg efterlod bilen så de kunne kigge på hvad problemet var, men det viste sig så at jeg måtte vente 2 uger før jeg fik noget svar fra dem. De sagde så at der var kommet væske ind i min ESC (som jo ellers er vandtæt) og derfor ville de ikke skifte den. Udover det, så tillod de sig at opkræve 500,- for intet, men det var fordi de havde brugt tid på den.

Derfor handler jeg ALDRIG hos dem igen og vil anbefale alle der læser dette at finde et andet sted at handle.

• #14   21. feb 2012 Kim med den besked så havde jeg henvendt mig hos Traxxas direkte samt laver en klage via Forbrugerstyrelsen.

Det er for lavt at synke - i mange andre tilfælde kan defekter henføres til misvedligehold og forkert brug - den her er sgu en stinker.

• #15   21. feb 2012 @Jan

Ja du har ret i at jeg burde have gået videre med den, men jeg var så træt af at vente på den blev lavet at jeg købte en ny og skiftede den ud så jeg kunne komme videre.

Det var en total stinker og blev godt nok negativ over den behandling jeg fik. Hvis han havde grebet sagen lidt anderledes an, så havde han ikke mistet en god kunde og fået god reklame fremover.

• #16   21. feb 2012 Jeg bestilet en vare midt i december, 14dage efter fik jeg rykkede jeg efter den, fik afvide at deres forseldense var taget i tolden og derfor tog lidt tid.
    3 uger senere igen rykker jeg efter min vare og får afvide efter et par dages venten, at min vare ikke havde været med i den forsendelse de fik taget i tolden og at jeg ikke skulle regne med at få varen og de ville derfor refundere mine penge.
    14dage senere fik jeg så mine penge retur efter at have rykket efter dem 2-3gange..

Samlet tog det mig 7-8 uger fra jeg bestilte en vare (som jeg aldrig fik) og til at jeg fik mine penge refunderet..

Det er IMO kr*ftedme ringe service og jeg fraråder alle andre at handle hos dem + jeg gør det ALRDIG selv igen !!

• #17   21. feb 2012 Dennis De må ikke trække pengene fra dig før de sender varen smiley

• #18   21. feb 2012 der så meget man ik må henrik man må heller ik sælge en bil/hpi flux som noget der har kørt 10 min når den tidligere ejer havde kørt lidt med den osse (jesper H) om man så er i politiet eller hvad man er det ikke og være ærlig ..og jeg så røg man på filter listen det viser jo bare lidt om dig ... men ingen sure miner herfra jeg vil bare råde alle til ik og tro på dine ord da de slet ik holder i RETTEN

• #19   21. feb 2012 LP du er sku for meget send lige dim mail i en pb så skal jeg sende dig en mail med et billede af claus som står med den bil vi byttede med så du kan se det ikke er den jeg solgte til Hans I så du ikke skal spamme alles tråde med det pis

• #20   21. feb 2012 tror ik jeg skylder dig noget med din opførsel henrik..og send mig din mail i en pm skriver du ; ) kan sku ik lade vær og smile henrik.... du kommer vist ik ind i AKS (aktionstyrken) med den intelligens ! har du glemt vi var to tre stykker der med det samme vi kommenterede det med det var jesper h gamle bil du solgte som en der kun havde kørt 10 min røg på din filter liste ja selv jesper gjorde.. som du havde handlet med siger det ik alt om din måde og tackle tingene på henrik ; ( lad os lukke den her der var nogle ting på de billeder af den bil du solgte som var helt ens med de billeder jesper havde sendt til mig og en anden sjovt nok..og det var ik standart ting...men har da et printscreen af billederne i din annonce og har os jesper billeder de siger alt men drop det henrik du er som du er og det jeg osse men ærlighed kommer du længst med her i livet det er lidt der jeg vil hen ik.. ha en go aften

• #21   21. feb 2012 Send mig nu din mail så du kan se det ikke er den og prøv at opføre dig som en over 10år

Kewin jeg er ked af at det skal gå ud over din tråd

• #22   21. feb 2012 NU HAR JEG FORKLARET DIG LIDT OM ÆRLIGHED HENRIK.. NU VIL HVORDAN FILTERLISTEN FUNGERE ! ! ! ! Du har ikke adgang til at skrive til denne bruger.

Det kan skyldes at brugeren ikke ønsker beskeder fra:
    Venner
    Gruppemedlemmer
    Brugere på filterlisten

UNDSKYLDER MANGE GANG KEWIN MEN HER ER LANGT VÆGT PÅ ÆRLIGHED FRA MIN SIDE I FORUMMET HA EN GO AFTEN ALLE SAMMEN

• #23   28. feb 2012 Jeg skrev til rccenteret for et par uger siden, ang. min savage.
    Og de startede mailen med at skrive "Jeg vil godt starte med at sige at vi har købet navnet RCcentret." Så jeg ved ikke om det er belvet solgt eller hvad det er ???

Ps. der gik mindst 3 uger før de svarede..

• #24   25. apr 2012 Jeg har bestilt og desværre betalt en HPI blitz ESE d.12 April hos RCcentret da de havde 15% rabat på der vare i påsken :0) men har efter følgende prøvet at ringe til den for at høre om min vare, men deres Tlf. går direkte på svaren og ingen tager røret :0( derfor har jeg for anden gang idag været der ude for at høre om min vare. Han ville høre sin chef om min bestilling og så ville ringe til mig(idag) har ikke modtaget noget tlf.opkald og jeg må tage derud igen imorgen efter job ;0/ tror sku at jeg forlanger mine penge tilbage da de ikke virker særlig service minded.

• #25   26. apr 2012 Har idag været ude hos Rccentret og rykke endnu engang for min bestilling af 1 stk,s HPI Blitz ESE og fik efter et stykke tid at vide at den er "udgået" så jeg fik mine penge tilbage og har fundet ud af at jeg ikke mere handler hos RCcentret på Roskildevej ;0(

Kommentér på:
rc centret service

Annonce