14. jan 2008 Følger: 19 Følgere: 24 RC-enheder: 21 Emner: 50 Svar: 523
Klistermærker med eget navn Klistermærker med eget navn
Hej Gutter
Har kigget mig omkring efter et firma der kan lave klistermærker, hvor man selv bestemmer layout, størrelse og tekst.
Da det kun er til eget brug er det vigtigt at oplaget ikke skal være så stort, og at det er til at betale.
Må jeg have lov til at anbefale thestickeranddecalman.co.uk .
Jeg fandt hans side gennem google, og spurgte ham i en mail om han kunne hjælpe mig.
Dagen efter mailede han forslag til grafik, og efter lidt rettelser i størrelse mv., fik han en ordre fra mig. to dage senere meddelte han at nu var klistermærkerne afsendt, og jeg modtog dem så ca. 5 dage senere.
For 600 kr har jeg modtaget 100 teamnavne (10 cm), 150 teamnavne (5 cm), 100 kørernavne (4,5 cm) og 100 andre kørernavne (4,5 cm).
Derudover bestilte jeg nogle at hans øvrie klistermærker fra hjemmesiden, og fik langt flere med, end jeg havde bestilt - som bonus.
Jeg har lagt layoutet ud i et fotoalbum, da jeg endnu ikke har lavet mine nye karrosserier med klistermærkerne på.
Men kvalitetsmæssigt er de ok - dog uden at være helt så skarpe i trykket som de mærker jeg har fra eks. Tamiya/HPI mv. De er forskårede, men man skal lige gå dem efter selv.
Men alt i alt er jeg yderst tilfreds med hurtigheden, layout og ikke mindst prisen. Så helt sikkert en anbefaling herfra, hvis man vil have sine egne klistermærker på sin bil.
Hilsner
Peter
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Klistermærker med eget navn