{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.524 visninger | Oprettet:

Dårlig oplevelse med Hobbyfly {{forumTopicSubject}}

Konklusion: Rigtig dårlig oplevelse... handler aldrig der igen...

Købte en mini quad af dem til min søn, som var helt umulig at styre når den kom i luften. Da ingen af os havde erfaring med at flyve med quads, tænkte vi, det skal vi nok lære. Købte endnu en quad til mig selv, denne gang den oprindelige ladybird, som stod snor lige i luften, hvorved jeg blev klar over den var gal den fra hobbyfly...

Jeg kontaktede hobbyfly af flere omgange og fik en utrolig afvisende og arrogant behandling, hvor det allerede fra første kontakt lå i luften at vi havde ødelagt produktet og dermed måtte klare os selv. De tilbød ikke engang at diagnosticere fejlen men kom med formodede fejlårsager og forslag til dele jeg selv kunne skifte. Efter en del dialog frem og tilbage, afslutter hobbyfly med at sende mig et uddrag af købeloven, omkring rettidig indberetning af fejl, hvorved de fralægger sig et hvert ansvar. Ingen deal, ingen hjælp, no nothing... normalt ville jeg aldrig skrive dårligt om en forretning, men her er min grænse nået...

Nu viser det sig at det var ikke nogen af de stumper som Hobbyfly pegede på som det var galt med.. De flinke folk hos TCHobby i Greve, hjalp mig med at finde ud af hvad der var galt, og gav mig en god deal på en ny quad da det ville være for dyrt at fikse den oprindelige. TCHobby((link fjernet) er service i særklasse, så der skulle i handle i stedet, det gør jeg selv fremover selvom jeg skal køre lidt længere.

Mvh HeO

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig oplevelse med Hobbyfly
Kommentér på:
Dårlig oplevelse med Hobbyfly

Annonce