{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Smidt ud af BG. {{forumTopicSubject}}

Og folk på BG siger at Scootergalleri og RCgalleri er små børn der brokker sig. Så skal vi da slet ikke snakke om BG admin. Ja undskyld men er blevet smidt ud pga de har lavet en fejl:

Nu vil jeg lige sige hvorfor jeg er blevet smidt ud af BG. De mener at jeg reklamere ved at ha min www.Getaway-in-Denmark.dk i profil navnet. Men det er også smart at sige efter man er smidt ud af BG. BG Admin siger at jeg har fået en advarsel på e-mail der siger at jeg skal ændre mit navn pga. min www. side i profil navnet er = reklame. Her er den mail jeg har fået:

Hej skift navn,

Vi har hen over en periode fået en del klager over din opførsel på BilGalleri.dk.
Derfor har vi valgt at fryse din konto indtil: 18-08-2006 23:00:06

Vi håber du vil bruge pausen til at læse vores retningslinjer og genoverveje din adfærd på vores side.
Hvis det på trods af denne advarsel forsætter, bliver vi desværre nødt til at lukke din konto.

At du er blevet frosset kan skyldes:

- Dårlig eller provokerende sprogbrug/opførsel.
- Gentagne reklame-indlæg for din egen hjemmeside.
- SPAM i forumet.
- Gentagne annoncer for samme vare i markedet.
- Chikanerende kommentarer ved andres annoncer.
- Oprettelser af kommercielle indlæg og annoncer.
- Meget negativ afgivelse af stemmer.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at der er plads til alle og at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk. Det er i den forbindelse at vi har valgt at fryse din brugerkonto.

Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om frysning af din brugerkonto yderligere.

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk

Jeg valgte så at skrive mit navn først også mit www. Da de bare havde skrevet skift navn. Men de siger ikke hvorfor jeg skal skifte det. Men BG admin mener at jeg har fået en advarsel om at det er reklame. Og da jeg så skrev på forum at det passer ikke så slettede han mit indlæg på forum. (Admin og mig talte over forum da jeg var slettet). BG mail er total mangelfuld. Også står der heller ikke i deres regler at man ikke må ha en www. side i ens profil navn.
Så hva jeg kan se er jeg blevet smid ud af BG pga de har mangelfuld info i deres e-mail. Skal også lige siges at jeg har sagt til admin at vi kan snakke over e-mail (Jeg skrev min e-mail i forum til ham og det blev også bare slettet) Ja man har da heller ikke en chance for at vise at det er dem der har lavet en fejl.
Ja bedøm selv. Jeg mener bare at jeg har krav på at få mine penge tilbage da jeg har betalt for en profil som de bare har slettet uden grund. (Også i følge deres regler)
Så bare la snakken gå så vi kan få nedkæmpet den penge griske BG admin (Han siger at han ikke har noget imod at jeg kommer ind på BG igen. Og jeg er latterlig hvis jeg brokker mig over at skal betale 19 kr mere.) Ja 19 kr her og der bliver til mange penge!!!
Tak fordi du havde tid til at læse dette.
Hilsen Simon H.N

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smidt ud af BG.
Kommentér på:
Smidt ud af BG.

Annonce