671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Allan F
Allan F
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 11

Hjælp til RC bil Hjælp til RC bil

Hej drenge..

Er helt ny inden for det her, og aner absolut intet om RC biler eller andet. Jeg vil gerne have en bil af en slags! Enten noget monstertruck eller beachbuggy, men hvad skal man have??

Det skal være noget med knald i, og går ud fra nitro er sjovest?? Det andet løber vel tør for batteri hele tiden! Men kan I ikke komme med noget hjælp og er der evt nogen der har noget til salg som er værd at købe?

Evt nogle links til dele og biler kunne være fedt!

På forhånd tak...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til RC bil
  • #1   22. okt 2005 har en savage til salg http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7010

• #2   22. okt 2005 For det første, hvor meget må den koste, og hvor skal den køre henne? Skal du køre på bane, eller på marker?

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    okt 2005

#3   22. okt 2005 Jamen den må koste næsten hva det skal være hvis resultatet er derefter! Men op omkring 4k, så tror jeg ikke kæresten synes det er sjovt mere!

Regner ikke med den skal på bane, mere marker og lidt rundt ude på vejen osv. Derfor snakker jeg også lidt om sådan en monstertruck eller buggy...

Men fatter minus af alle de forkortelser som "Revo" og "Hbx" !!!

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    okt 2005

#4   22. okt 2005 Steen Slagelse>Hvad koster sådan en tingest der?

• #5   22. okt 2005 Revo og HBX er modeller. HBX serien skal du holde dig fra når du leder efter noget ordenltigt grej.

Hvis du skal køre for sjov skal du have en Monster Truck, buggyer er mere til bane kørsel.
    Det er som at diskutere religion, hvis man skal sige hvilken du skal vælge.
    Men de førende er nok:
    HPI Savage serien
    Traxxas Revo
    GVM Mammoth
    Team Losi LST
    Traxxas T-maxx

De koster alle omkring 4000-5000 kr. og kan holde til en del.

Hvor i landet bor du, for det er en fordel hvis du har en forhandler som har din bil i nærheden.

• #6   22. okt 2005 Køb en Rex-x

jeg stærkt anbefaler den! nem at styre og vild - fordi den ikk vejer så meget - holder til rigtig meget -
    og den er ikk så dyr som en savage! !
    en Rex-x er også nem at komme igang med!!!

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    okt 2005

#7   22. okt 2005 Jeg kommer fra Herning, men regner med at købe brugt i første omgang, for lige a prøve det, og måske få lidt mere for pengene.

Traxxas Revo og Rex-x osv, er det mærker som opel, audi osv, eller er det modeller, som buggy monster osv?

• #8   22. okt 2005 den koster mere end 4 k

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    okt 2005

#9   22. okt 2005 Simon>Den ser da meget frisk ud på den video der. Er den kompet? Fjernstying osv? Men bare uden batt?

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    okt 2005

#10   22. okt 2005 Steen>Fint nok. Men HVAD koster den? Hvilken karosse er der på den? Pickup eller den der Camaro?

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    okt 2005

#11   22. okt 2005 Steen>Har lige fået at vide det skal være en 40Mhz fjernstyring. Er den det, og hvis ikke hvad koster den så ekstra?

• #12   22. okt 2005 Hej Rene , jeg har en 2 mdr. gammel Hpi Savage limited edition som er opgraderet med lidt alu dele, Den har kørt ca 1,5 liter nitro, så den er god som ny. Den kan du købe for 4300, jeg bor i Esbjerg så der er ikke så langt

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    okt 2005

#13   22. okt 2005 Kristian>Send lige en mail til gladerene@hotmail.com med dit tlf nummer. Så ringer jeg imorgen. Så kunne jeg lige lure den. Jeg ringer lige engang imorgen inden middag, så kan vi tage en snak.

Mvh René

• #14   22. okt 2005 Hej Rene.

Kig forbi Herning RC.
    Har både REX-X og Mammoth på lager.
    Du kan evt. se en REX i drift hvis du har lyst.

Peter - www.herning-rc.dk

• #15   23. okt 2005 Hej, Jeg har min bil til salg. for 1500 RIGTIGT billigt, har du ikke et nr? så kan vi snakkes der? Men mit nr er, 61273819 der kan du bare ringe eller sende SMS.

Jeppe H.

Kommentér på:
Hjælp til RC bil

Annonce