195 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Savage 25 LT hjælp Savage 25 LT hjælp

Hejsa, jeg var ude med min Savage 25 LT for første gang i dag. Jeg har set den medfølgende dvd, og læst brugsanvisningen så jeg var klar til at starte den for første gang, troede jeg. Rotorstarteren vil overhovdet ikke trække motoren rundt før jeg skruer gløderøret ud, og så er den aligevel ikke meget for det. Min akkupakke er helt ny og på 3000mah og var fuldt opladt. Hvad er der galt.

Mikael.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savage 25 LT hjælp
  • #1   6. nov 2005 årsagen er (måske) at du har "druknet" motoren det vil sige at cylinderen er fyldt med nitro.Du skal sikre dig at gløderøret virker, vis ikke fyldes cylinderen bare med nitro. Håber at det var svar nok ellers sig til.

• #2   6. nov 2005 Den er druknet, har selv prøvet det med min Savage, hvor den er svær at få til at dreje rundt..

• #4   6. nov 2005 Motoren er helt sikkert druknet for der løber brændstof ud af udstødningen. Bilen er helt ny og har aldrig været startet, og jeg har gjort som de siger på dvden når man har en druknet motor, gløderøret ud og kør med rotorstarten. Problemet er jo bare at den også har svært ved at dreje rundt selv nå gløderøret er pillet ud. Jeg tror det er på grund af meget høj kompresion men hvad gør man så? På dvden går det rigtigt nemt. Jeg har desvære pillet ved min high speed nål og min low speed nål, men har skruet dem ud så de flugter med huset på kaburatoren så det burde vel være som det skal?

• #5   6. nov 2005 et par gode fif,tag dit gløderør ud og sæt det i glødestarteren og se om det gløder,hvis ikke det gløder så er glødestarteren flad. rotostarteren kan skyldes at du ikke har opladt det vhis det er første gang du oplader skal du lade 16 timer.

• #6   6. nov 2005 Begge mine gløderør ser ud til at virke, og jeg har også prøvet at skrue gløderøret lidt ud for derefter at starte, men altsammen uden held. Flere forslag tak.

Mikael

• #7   7. nov 2005 hvor bor du evt`? så kunne det være at der var en omkring der vidste noget om det

Kommentér på:
Savage 25 LT hjælp

Annonce