Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traxxas Telluride
  • #2   6. sep 2015 det er lidt en ren børnebil, og skal du til at smide anden motor kit på,
    kan du næsten lige så godt smide den 1000 mere, og købe en bil med mere potentiale i
    som Summit 1/16 vxl, den bliver ved med at være sjov, og der er et hav at dele at personlig gøre den med på det store www. smiley

• #3   6. sep 2015 Jeg har lige haft en Stealth den kan vel ikke være ringere end den?

• #5   6. sep 2015 Skal du køre grusgrav skal du have noget 1:8 fx en MT4 G3. Store hjul, 4x4 og masser af power.
    Jeg har tilfældigvis en jeg snart sætter til salg smiley

• #6   6. sep 2015 Synes ellers den ser ud til at klare det meget godt smiley

• #8   8. sep 2015 Nu gav manden jo udtryk for han ville ha en anden slagss bil, så kan du ikke bare lave en annonce til din tiger, så vi andre lige kan drøfte hvad vi syntes om Telluride.

Her er det en Traxxas der pt ikke stå i min samling, og der er ingen udsigter til den kommer ind i min garage, da jeg simpelhed syntes den byder på for lidt, af en traxxas at være, bevares du kan altid få dele fra dag til dag, og der er masser af upgrades, det store minus er nok mest den er med kulmotor, og så syntes jeg personligt, ikke den er rigtig god i nogle som helst situationer.

Og det har intet med mærket at gøre, har 12 Traxxas biler, og er mægtig glad for dem alle.

• #9   8. sep 2015 Jeg er også traxxas mand, men jeg er skeptisk af de samme grunde som DJ.

Til gengæld var jeg også skeptisk over for 2wd Stampede brushed, og det viste sig at være en af de sjoveste RC'er, jeg har prøvet på græsplænen. Så det kan snyde.

• #10   8. sep 2015 Hvis du skal lege i en grusgrav vil jeg selv vælge noget med brushless fra starten af, og noget større. Hvis det skal være 1/10 tror jeg der er mere fun factor i en stadium truck som hpi firestorm eller en rustler. Alternativt er der også short course, men der bevæger vi os i en helt anden retning. smiley

Hvis det bliver til en større bil, så vil jeg også anbefale mt4-g3 som du kan købe nyt med lader og 2 batterier for ca 3000-3500kr.

• #11   8. sep 2015 Jeg har kørt i grusgrav med rustler, stampede 2wd & 4x4, e-maxx, mt4 g3, merv og diverse andre. Det er kun 1/8 jeg tager med nu, de små 1/10 er bare...øv.

DJ: reklamen er nu fjernet smiley
    mark hvor finder du en sampak til den pris? smiley

• #12   8. sep 2015 Tyskland for mt4-g3, hobbyking for batterier og muligvis lader. Ellers herinde for laderen alene.

• Mathias
    Mathias Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 6 Følgere: 4 Svar: 92
    #13   9. sep 2015 Den koster (vist nok) 430,- + forsendelse for bilen. Dertil kommer vel ca en tudse for batterier og lader, særligt hvis man som de fleste gerne vil have mere end et sæt batterier.

• Mathias
    Mathias Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 6 Følgere: 4 Svar: 92
    #14   9. sep 2015 Og det var naturligvis 430€ ved Berlinski.

• #15   9. sep 2015 Ok, så er vi nok oppe på ca 4000kr. My bad. Men prisen er €436 inkl porto plus HK batterier og en lader. Stadigvæk en god pris for en pæn holdbar bil.

Kommentér på:
Traxxas Telluride

Annonce