{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordele/ulemper
  • #1   14. jan 2006 Er også selv helt ny i faget.. Hvad gør en servo saver egentlig..??

• #2   14. jan 2006 Okay.. Så det vil vel være en fordel at have som nybegynder..?? Er de bedst i plast eller alu..??

• #3   14. jan 2006 Jeg har kørt med RC før men vil nu tage skridtet til nitro.. Hvad er forskellen så på Rex-x og Rex-x Pro??

• #4   15. jan 2006 Hi Klas .

Kim har sagt al det fornuftige, der er at sige. Måske ville jeg købe en startbox som det allerførste. Brug 16 % nitro med lidt ekstra olie, der er ingen grund til at brænde 25 % af, før du kan styre bil og motortuning.

Rex èn er en billig og robust buggy, som er nem at få dele til. Har selv en PRO model (XTerminator - importeret fra USA, samme bil som REX-X PRO.) Den har været meget stabil og har kørt upåklageligt. Svageste punkt er nok den forreste - bagerste bærearmsholder.
    Rear hub carriers ( dem der holder kuglelejrerne ved baghjulene) ville jeg straks skifte til Aluminium.

Ellers slides den op, som andre buggier af jord, støv, sten og får almindelig "metaltræthed" på de udsatte dele.

Du skal være indstillet på at vedligeholde lige så mange timer som du kører , mindst ! - ud over det, er det en herlig, men dyr hobby. Vent med at køre til det er forår og lunt i vejret !

Mvh JessK

• #5   16. jan 2006 Der er ikke så mange ting at sige imod at købe en REX, det er em meget solig bil.
    Jeg har lige solgt min, for der er en negativ ting at sige om en rex og andre buggyér, det er ikke rigtige offroaderer.
    Jeg køre hellere med min MT.

Kommentér på:
Fordele/ulemper

Annonce