883 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
For lidt viden? For lidt viden?
Findes der ingen hobby forretninger i Danmark der har større viden om RC hobby andet end deres res. dels nr.
Syntes næsten hver gang jeg skal ud og finde res. dele til de gamle biler jeg leger med, er det som om det ikke kan gå hurtig nok at komme videre til næste kunde, gælder det virkelig kun om at sælge vare.
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.161
jan 2015
Følger: 33 Følgere: 14 RC-enheder: 5 Emner: 15 Svar: 67
dec 2015
Følger: 26 Følgere: 38 RC-enheder: 4 Emner: 10 Svar: 71
de er super søde. og har max styr på det. var der igår for at skaffe en dims til min savage 21. de brugte meget tid på mig og endte med at skaffe lignende stump fra anden bil.
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 36 RC-enheder: 13 Emner: 54 Svar: 230
Han brugte 12min med mig i telefonen for at se om han kunne finde nogen magen til fra et andet firma så jeg kunne komme ud og køre. Meget go service.
dec 2015
Følger: 26 Følgere: 38 RC-enheder: 4 Emner: 10 Svar: 71
handler kun i holte. altid god hjælp. hvis man som mig er til nitro så er fyren med kasket og headset manden man skal tale med. han ved alt om Nitro (tidligere Danmarks mester) har hjulpet mig med tip til justering af karborator og opsætning af dæmpere. den ene dag stod vi og talte en time og det var i en godt fyldt butik.
og igår efter jeg havde fået min savage del stod vi og talte i 10-15 min og hvilke sender/modtager jeg skal vælge når man har flere biler.
apr 2015
Følger: 75 Følgere: 119 RC-enheder: 33 Emner: 29 Svar: 415
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 7 RC-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 363
Måske de kunne tilbyde en rådgivnings-service man kunne købe hvis man har brug for ekstraordinær hjælp.
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 48 RC-enheder: 6 Svar: 170
Holte hobby har god service, dog er de svære at få fat på via tlf og mail. Man skal møde op i forretningen og sætte tid af til det, for pga deres gode service, kan det tit tage en times tid inden man kommer videre.
iccom har god service og gider at sætte sig ind i hvilken dims man efterlyser, og kan tit også finde den.
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 12 Svar: 393
Rudi fra Holte afdelingen gider jeg til gengæld ikke, efter en meget skuffende oplevelse. Jeg har dog aldrig været i butikken.
MIDHobby har et fornuftigt udvalg efter min mening. Men ikke alle medarbejderne har særlig meget erfaring.
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Det er nu rart, når man kan få ordentlig service, frem for de steder hvor de ingen tålmodighed har til at hjælpe kunderne. Sådanne steder gider jeg ikke ligge mine penge.
apr 2015
okt 2009
Følger: 54 Følgere: 57 RC-enheder: 12 Emner: 22 Svar: 739
mar 2012
Følger: 11 Følgere: 17 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 86
Nu er jeg nået så langt at jeg har købt nogle 2,2 proline og laver en fælgkant på de gamle fælge af noget vvs rør.
Finder langsomt ud af det modelhobby jeg laver er nok lige så sjældent som nogle af de biler jeg leger med, havde bare en forestilling af at dem der var i butikkerne havde en større viden, men de er nok bare vant til at udlevere varenummer og ikke reparere dinosaure, måske den ender på hylden som pyntebil.
Men hvis du kender nogen der kan tilbyde at dreje noget vvs rør af på en drejebænk ville det gøre ting lettere.
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 35 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 552
jeg ser hobbyen som kan det købes er det fedt
kan det ikke købes bliver det bare til en bedre hobby hvor man får fremstillet dele og lavet det selv osv .
jeg elsker og have noget som alle andre ikke har .
jeg kører med en fg leopard som stort set efter hånden kun er 50% bil tilbage
resten af den er custom lavet .
og det er det jeg syntes der er sjovt ved disse hobbyer .
men hver sin smag
og jo der er nogle af hobby handlerne der kan sit kram men bliver nød til at dreje nøglen om eller få de produkter som de kan leve af da de har fået en modstander der hedder internet .
så hobby handler i danmark bløder kan man godt sige på en pæn måde
og det bliver helt sikkert ikke bedre med tiden .
apr 2015
Jeg betaler gerne ekstra for at støtte en dansk butik der yder god og faglig service.
mar 2012
Følger: 11 Følgere: 17 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 86
Jeg giver dig ret, men min udfordring ligger i at jeg ikke har drejebænk, tig svejser eller 1000 vis af kroner at smide efter hvert år og jeg har "6" kvm. kælder der er godt presset, men det er mit og det nyder jeg.
Så hvis der er nogen der kan hjælpe med at få drejet et pvc rør ned, ville det være dejlig, sender gerne med retur label og noget for arbejdet.
For lidt viden?