{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Parrot AR drone {{forumTopicSubject}}

hej lidt ny i drone verden
har lidt kig på den her Parrot AR drone.
mit spørgsmål er virker det der med styring med smartphone eller tablet dur det reagere dronen som den skal.
syntes at have hører den form for styring reagere for langsomt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parrot AR drone
  • #1   21. jan 2016 Hej Poul. Jeg har selv ejet en AR drone, og den er ganske underholdende smiley
    Når det så er sagt, skal du vide at den reagerer langsomt, wifi virker kun ud til 50 m ca. Og hvis du kommer for langt op kan den " miste " forbindelsen og pludselig falde 5-10 m.
    Sjovt legetøj, men heller ikke andet end det.
    PS. Video kvaliteten er heller ikke i top!

Mvh Dennis

• #2   21. jan 2016 dvs du vil ikke anbefale mobil/tablet styring.

• #3   21. jan 2016 Nej det ville jeg ikke. Der vil altid være lidt delay når det styres over wifi. En drone jeg klart kan anbefale som koster omkring det samme er Syma X8C. Det er en budget udgave af dji's phantom. Den er til at betale, og flyver rigtig stabilt, selv med action camera monteret. Se evt dronen i mit galleri. Mvh Dennis

• #4   21. jan 2016 Man kan være heldig, at finde dem på DBA til et par hundrede (500 ish)

Var selv super heldig, og fandt en stortset ny én, til 200kr smiley

Den er helt ok - Men der er lidt delay på, og den kan opføre sig lidt mærkeligt.

• #5   21. jan 2016 ligner nu stadig et sjovt stykke legetøj og har kigget lidt på priserne i den blå dog ikke noget så lavt som 200.
    har selv har selv en Raider xl dog IK med camera men tilkøber det.

• #6   21. jan 2016 Tror bare at du hurtigt bliver træt af wifi styring..

• #7   21. jan 2016 det er jeg helt med på.
    kan se du har et Denver WiFi cam på er det noget der dur kontra gopro

• #8   21. jan 2016 Gopro er bedre.. Men mit Denver optager i full HD, og jeg kan tage still billeder via fjernbetjening. Synes at det er et godt action cam, men gopro er bedre. Koster jo også betydeligt mere smiley

• #9   21. apr 2016 Har selv både en ar drone og en syma x8c .
    Ar dronen er helt klar den mest stabile og den rareste hvis det blæser den den er god til at holde positionen og hvis det bare er til lidt sjov i baghaven vil jeg klart anbefale den (jeg har dog koblet min op med en ps3 controller da jeg blev træt af touch styring) det kan helt klart anbefales at kigge lidt på youtube der findes mange glimrende og velfungerende måde at booste rækkeviden på.
    Er det der imod til turer hvor du kan flyve langt og højt er syma x8 en god (billig) drone og med et boost på wifi kan den nå ud på i nogle tilfælde over 200m den er dog noget mere ustabil end ar drone og man skal hele tiden ha fingrene på sticken og korigere.
    Hvis valget skulle falde på x8 kan jeg anbefale et sj4000 kamera fra ebay de er billige og filmer rigtig godt

• #10   21. apr 2016 hvordan er batteri tiden på sådan et sj4000 kontra gopro har hørt at gopro ikke har lang batteri tid

• #11   21. apr 2016 Det skal jeg ikke kunne svare på da jeg aldrig selv har ejet et gopro.
    Men den kan fint filme de 12~15min jeg flyver og nok også mere jeg har ikke lige prøvet at bruge det fra fuld opladet til intet endnu jeg har kun haft nogle små hygge turer

• #12   21. apr 2016 Kunne lige se de skriver at med helt friske batterier skulle den kunne minimum 60min optage tid.....så jeg har været langt fra max smiley

Kommentér på:
Parrot AR drone

Annonce