{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hpi vs tamiya vs??
  • #2   10. mar 2006 har du 100 kr eller har du 100000 ?

  • #3   10. mar 2006 Steffen A -- Hvad er der i vejen med HPI/Hot bodies???

  • #4   10. mar 2006 måske på konkurrence ... noget man kan bruge til noget

  • #5   10. mar 2006 3-4000 ialt måske ... med opgraderinger ...

  • #6   10. mar 2006 Hvis du er helt ny på en bane (hjemme på vejen tæller ikke) .Så vil jeg helt klart anbefale dig en MEGET holdbar bil, frem for en top proffesionel bil (de er sjældent særlig holdbare). Da du helt sikker vil ærge dig grøn og blå når du gang på gang knækker et eller andet. Og de mange justerins muligheder kan du alligevel ikke bruge til noget som nybegynder.
    Der går ca. ½ til 2 år før du begynder at kunne udnytte en proff bil bare lidt, alt efter hvor meget du træner.

    Men køb en bil som er nem at få dele til, der hvor du bor. Og som også er kendt i den klub du skal kører i, så du kan få hjælp.


  • #7   10. mar 2006 okay .... kan godt lide tamiy's med remtræk... trf.... men hvilken holdbar bil vil du foreslå?

  • #8   10. mar 2006 Jeg kører selv tamiya TA-05 og kan kun sige at den er SUPER holdbar og kræver ikke vildt meget vedligeholdelse. Desuden har den de nødvendige justerings muligheder smiley
    Hvis det er TA-05 du vælger, så køb universal shafts til forhjulene med det samme.

    Jeg vil IKKE anbefale dig at købe TRF, da de er rimlig skrøblige og tweaker let. Og batterierne skal tapes fast til chassiet, Det er ikke særlig begynder venligt, da de hopper ud ved crash.


  • #9   10. mar 2006 okay tak for gode svar.... er blevet tibudt en tt-01 eller sådan noget i bytte for min traxxaz nitro 4-tec.... men ved sq ikke rigtigt... er det noget skrammel?.. nu kan jeg se du selv har peter men???

  • #10   10. mar 2006 Jeg startede selv med et TT-01 smiley
    Den er okey med div. hop ups.


  • #11   10. mar 2006 Jeg kan bestemt ikke tilslutte mig at TRF bilerne er skrøbelige, og man kan sætte alm. batteriholdere i dem hvia man vil..
    Men ja, de kan godt blive skæve når de rammer noget, men det kan alle biler..
    Lige nu har jeg TRF 414 mII, TRF 415, TRF 415 MSX og TB evolution IV, og jeg har ingen problemer haft med nogen af dem..
    Men okay, 3-4000 inkl. opgraderinger begrænser så udvalget lidt, ihvertfald hvis du vil have en spritny..

    Held og lykke med hvad end du vælger.. smiley

    Mvh. Michael


  • #12   10. mar 2006 Michael, nu er du jo heller ikke ligefrem en ny begynder der konstant tonser ind i banderne (hvis der er nogen).
    Men hvor jeg kører er der flere nybegyndere der tropper op med trf eller xray eller lign. og så knækker c hups og bære arme lyn hurtigt.
    I øvrigt mener jeg at jo mere proff bilen er jo mere sart er den mht. setup og vedligeholdelse. Som nybegynder skal man helst bare kunne træne non stop.


  • #13   10. mar 2006 3-4000 er til at starte med for at se om det er noget som fanger mig.. så i bund og grund skal det være en rimelig billig bil men stadigt en man kan følge med i løb... og som du skriver michael.. trf 414mII..trf 415.. trf 415 msx.. jeg mener?? det er da en jungle hehe... kunne jeg ikke evt komme og kigge dine michael .. så vil jeg nok nemmere kunne finde ud af det.. bor jo ikke langt fra dig..

  • #14   10. mar 2006 præcis peter

  • #15   10. mar 2006 Jeg vil med min erfaring vove at påstå at uanset hvilken bil du vælger så vil du hverken kører hurtigere eller langsomere, før du har fået noget ægte bane erfaring.

  • #16   10. mar 2006 det tror jeg gerne peter.. derfor søger jeg en bil som jeg kan starte med standart.. få lidt erfaring og derefter opgradere så den stadigt kan være med...

  • #17   10. mar 2006 Hehe, Stig.. Jo, vi kan da nemt finde en dag du kan kigge ud.. Og 414 m II var egentlig bare den som startede rækken af TRF biler.. De andre er så bare efterfølgerne til den. smiley

    Det jeg mener med at starte med noget rimeligt "i orden" grej er bare at man nemt kan få en øv-oplevelse hvis man lægger ud med det billigste af det billigste. Ikke at man nødvendigvis SKAL starte med det ypperste, men man må forvente en sammenhæng imellem pris og kvalitet, som i all andre sager. smiley

    Mvh. Michael


  • #18   11. mar 2006 lyder godt michael... sig til hvis du har tid her i weekenden
    mvh stig


  • #19   11. mar 2006 Jeg har selv en TT-01 Drift. Den kommer med kuglelejer, og 540 motor. Har selv puttet en anden gearing, hjul og alukardan i den. Den koerer skam fint nok til mig, men jeg tonser kun rundt en gang imellem, naar jeg har tid.

Kommentér på:
hpi vs tamiya vs??

Annonce