{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Traxxas?
  • #1   17. mar 2006 Jeg ville tage en revo, hvis jeg var dig!

    Da den har 4 wd og er rigtig holdbar!

    Tror at du bliver træt af jato (2WD)
    Den laver mere hjulspin end den kommer frem,så hvis du skal gører i jord, græs og sådan så snup revo smiley


  • #2   17. mar 2006 Hvis det absolut skal være en traxxas, så vil jeg anbefale en revo...

    Da de er både gode til konkurrencer og bare generelt offroad. Undervognen og støddæmper ophæng er meget moderne osv...

    Jato´en bliver meget dyr i dæk, da der ikke er ret mange som kan holde til den hastighed, har jeg hørt...
    Også har den ikke den bedste frihøjde, så offroad kørslen vil være begrænset.


  • #3   17. mar 2006 Mads L
    står i samme dilemma som dig smiley

    men jeg har dog aldrig overvejet den Jato,
    men jeg tror også jeg bestiller en revo inden alt for længe.


  • #4   17. mar 2006 Som / S@inT / også skriver, så er der kommet en ny revo med 3.3 motor, den skulle vidst sparke R...ø....v


  • #5   17. mar 2006 hey du kan også vente med at købe indtil den nye traxxas 3,3 kmmer

  • #6   17. mar 2006 Det lyder til at det ville være klogt at vælge en Revo...Men er der en der så ved hvad en Revo 3,3 vil koste når den kommer her i slutningen af marts....?..
    Tak for "rådene"...


  • #7   17. mar 2006 Men....Rafael du sagde hvis det SKULLE være en traxxas.... Hvad vil du sige ellers?

  • #8   17. mar 2006 Hej Anders S hvis du vil have en Revo venter du så til den stærkere model kommer?

  • TSM Revo -
    TSM Revo - Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #9   17. mar 2006 Hej Mads
    En Revo 2,5 koster 475$ i USA og den sælges til ca. 5200 kr. i DK.
    Hvis det forhold kommer til at gælde for Revo 3,3 som koster 530$ i USA så kommer den til at koste ca. 5800 kr. i DK.
    Ligemeget om du vælger 2,5 eller 3,3 versionen synes jeg du skulle overveje og købe den i udlandet og spare nogle penge. Jeg ved godt at de fleste siger at det er nemmere at reklamere i DK, men jeg tvivler på at du får noget ud af det, da det ofte er brugsskader der opstår og ikke fabriksfejl.


  • TSM Revo -
    TSM Revo - Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #10   17. mar 2006 Hej Mads

    http://www.modelsport.co.uk har allerede en pris på EU markedet på 480£ for en 3,3'er, men de har også en 2,5'er til 330£ så der er også en god pris på den gamle version.


  • #11   17. mar 2006 Hej TSM Revo det ser fedt ud.. men hvad så med porto osv.? Ved du egentlig noget om hvor meget bedre 3,3eren en 2,5eren?

  • #12   17. mar 2006 Hej Mads!

    HVis du står og skal vælge mellem Jato og Revo ville jeg også snuppe en Revo! www.rcsiden.dk til 5095.-

    Jeg har ladet mig fortælle at den nye 3,3 kommer til at koste ca. 6000.- herhjemme!

    P.S. som jeg også foreslog Anders S så er en HPI MT2 en super begynder bil!! Den er opgivet til 66 km/t så det går rigeligt stærkt i starten ;o)

    Pøj pøj med det!

    Mikkel


  • #13   18. mar 2006 Man kan forudbestille den nye Revo 3.3 på www.shobby.dk
    Den koster 5495.-


  • #14   18. mar 2006 Okaii tak for rådene alle sammen så må jeg jo lige tænke lidt...

  • #15   18. mar 2006 Hej igen nu har jeg så siddet og kigget lidt på en Revo men så lagde jeg mærke til at den da i princippet ikke har affjedring eller hvad? Når jeg kigger på en t-maxx har den jo en meget bedre affjedring......Er t-maxx en så bedre til offroad?

  • #16   19. mar 2006 Hej mads,

    Jo, Revo er selvfølgelig affjedret, men dæmperne sidder bare på langs inde i bilen... Jeg har ikke kørt med Traxxas, så kan generelt ikke udtale mig hvor gode de er, men der er mange der anbefaler dem.
    Jeg vil blot sige - som der var en der nævnte i et indlæg længere oppe - at du skal gøre dig overvejelser over frihøjden på din kommende bil. Revo'en ligger meget tæt til jorden, så det vil ikke være alle steder du vil kunne komme frem. Jeg har selv haft kigget på en T-maxx, som jeg synes er super fed, og du vil til hver en tid kunne komme rundt med den, + jeg mener den har en større motor og er billigere, men det må du ikke hænge mig op på.
    - Og det med du ikke har haft nitro før, kommer du hurtigt efter:-)

    Vh

    Rasmus


  • TSM Revo -
    TSM Revo - Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #17   19. mar 2006 Hej Mads L

    Mht. affjedring så har Revo'en op til 60% større vandring end T-maxx'en.
    Specifikationerne er 101 mm frihøjde under midten af bilen og standard 90 mm hjulvandring. Vandringen kan forøges til 120 mm med de medfølgende forlænde "rocker arms".
    Man kan ikke sammenligne affjedringen på Revo'en og T-maxx'en direkte, da Revo'en anvender trykstænger og "rocker arms" kombineret med langsliggende fjeder/dæmper system (ligesom F1 biler). T-maxx'en anvender et mere traditionelt direkte fjeder/dæmper system.


  • #18   19. mar 2006 Men hvilken syntes i så jeg skulle vælge(Traxxas T-Maxx 3,3 eller Revo 3,3)?

Kommentér på:
Hvilken Traxxas?

Annonce