2.035 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

188 km/t Slash. Kaptajn's fantasi 188 km/t Slash. Kaptajn's fantasi

Så er der igen en gut som slynger om sig med udokumterede påstande herinde...

Flere har nok bemærket den Slash som påståes at kunne rende 188 km/t. Jeg kommenterede på den at den aldrig har været over 120, og havnede i filteret. Hvorfor? Er du bange for diskutionen Kaptajn?

http://www.rcgalleri.dk/galleri/61311-bil_188_kmt_traxxas_slash_4x4_tsm

Bemærk at jeg IKKE påstår at en Slash ikke kan komme op på disse hastigheder og over, for det er jeg skam udemærket klar over at de kan. Jeg siger bare at Kaptajnens aldrig har været deroppe.

Her er hvorfor:

- Han påstår at han bare havde klasket noget sammen for sjov. Andre bruger år på at finde den rigtige opsætning for at opnå de hastigheder. Bare opsætning af expo på servo, samt toe-in/toe-out tager flere dage. Dertil eksperimentering med pinions/spur, eliminering af slør, vægtbalance osv. Noway, man bare smider ikke bare et stort motorsæt i en Slash og kører de hastigheder.

- Andre der har været oppe på de hastigheder med en Slash, har modded den så meget at det næsten ikke kan kaldes en Slash mere. Kaptajnens er stort set standard bortset fra motorsættet.

- Ingen vægt oppe foran + Bobble/Slash karosse. Den Slash flyver bagover så snart den nærmer sig 100. Mangler downforce foran.

- Han viser ingen dokumentation, kun et screenshot fra traxxas telemetri. Den hastighed der vises er udregnet efter rpm af spurgear, så enhver kan lette hjulene fra jorden og gi fuld gas, og få et mega højt tal. Det betyder ikke at bilen kan rende så hurtigt.

- Ingen billeder af den i speedrun opsætning. Påstår at han har lånt hjulene. Bob-bob siger jeg bare, hvis man virkelig havde kørt 188 km/t, så havde man vel også taget et par billeder af bilen, GPS'en samt hele seancen.

- Til sidst det allemest vigtige. Ingen video.

Kaptajn. Tag da en video hvor du nulstiller GPS'en, og kører 188 med den uden at der er pause i videoen. Kom frisk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  188 km/t Slash. Kaptajn's fantasi
  • #1   22. jul 2016 Du skriver hvad jeg tænker smiley

• #3   22. jul 2016 haha mon ikke der kommer en video snart??

• #4   22. jul 2016 Hehe, vi skal nok ikke holde vejret

• #6   22. jul 2016 Så forsvandt slash gutten

• #7   22. jul 2016 I burde gøre det samme ?? utroligt i kan holde jer selv ud :s
    bare fordi i ikke tror på det behøver i da ikke hænge ham ud...

• #9   22. jul 2016 C'mon smiley, da det var hans Phantom, så var han ellevild for at snakke hastigheder dag ind og dag ud, men så snart jeg kalder hans bluf med hans slash så gider ham pludselig ikke snakke hastighedssnak mere.

Mon ikke bare han har følt sig trængt op i en krog og har stukket halen mellem benene.

• #10   22. jul 2016 Så lad ham dog gøre det? derfor behøver man da ikke hænge manden ud...
    Forstår sgu ikke hvorfor du skal hænge folk ud på den måde :s
    Det er samme når du ser en der mener hans bil er guld værd så skal han da også lige hænges ud her inde... forstår det sgu ikke

• #11   22. jul 2016 Smiley. Jeg mener bestemt ikke at jeg hænger nogen ud, jeg betvivler rigtigheden af hans påstande. Hvad er det du tolker som en udhængning?

• #12   22. jul 2016 hvorfor så lave det her opslag? det er da og hænge folk ud? du skriver da ikke her hver gang nogle skriver en hastighed der formentlig er højere end hvad bilen kan slæbes op på?

• #13   22. jul 2016 Nu vil jeg så sige alt bliver overdrevet
    Han haved også en losi 5 t der kunne køre stærkt og er hang det heller ikke sammen med motor og gearing .
    Men fair nok hvis det er med løgn og latin han vil fremad så lad ham gøre det .
    Han bliver jo fanget i sine egne løgne igen og igen
    Han har desuden smidt mig på filter listen 2 gange både med denne bruger og hans tidligere bruger .

Der er jo ingen grund til at prale så vandet driver af en .
    Skriv sandheden og folk vil uden tvivl hjælpe
    Bare mit sure opstød

• #14   22. jul 2016 Smiley. Hvis du tolker dette opslag som udhængning så må det stå for egen regning. Der er intet personligt ment med det fra min side,. Det handler udelukkende om at få afklaret nogle påstande som ikke kan hænge sammen.

Han smed mig på filter, derfor fortsætter jeg diskutionen her i forummet.

• #15   23. jul 2016 Har fulgt Slash historien, og synes også den virker lidt tynd. Ville rigtig gerne se en video.

• #16   23. jul 2016 Han lavede en Hyggen.

• #17   23. jul 2016 Hvor blev kaptajnen af?

• #18   23. jul 2016 Gik ned med skuden smiley Ej han laver vel en speedrun video...

• #19   23. jul 2016 Se mig se mig, Min far er stærkere end din far...

Bliv nu voksen.. Det er jo bare en leg smiley smiley smiley

• #20   23. jul 2016 HVORFOR......hvorfor lyve om sin hobby, biler og hvor stærk de køre, er det opmærksomheden det giver, ja jeg fatter det ikke rigtigt og med de rc nørder der sidder her BLIVER det opdaget, men hvad er incitamentet for at begynde på en løgn......undre smiley

• #21   23. jul 2016 I har da aldrig været efter mig og min tt-01 selvom jeg ikke har en video af den? så hvorfor ikke bare lad ham være?

• #22   23. jul 2016 Hvis man smider påstande ud i et offentlig forum, så må man også kunne tage de spørgsmål der bliver stillet. Hvis de 188km/t var reelle skulle han bare vise en video hvor han kører så stærkt. Synes bestemt ikke kaptajnen er blevet hængt ud, for han havde chancen for at give svar på tiltale.

• #23   23. jul 2016 Der er så mange herinde der lyver om hastigheden på deres rc..

Der er en Marder herinde et sted hvor jeg os kom på filter engang ang det..

Lad folk leve i troen om de har noget vildt, Kan jo være de klogere en dag

• #24   23. jul 2016 Og præcis hvorfor skulle han bevise og forklare at den kunne køre 188km/t?
    Kan det da forhelvede ikke være noget så pisse ligegyldigt?

• #25   23. jul 2016 Rasmus, det er åbenbart ikke ligegyldigt for dig når du blander dig i debatten? Kan den for helvede da ikke være pisse ligegyldig? smiley

• #26   23. jul 2016 Jo, det kunne den.
    Men det er pisse træls at se når nogle lige føler sig lidt mere end andre, at der så skal trampes rundt på dem.
    Hyggen har været her over flere omgange. Jeg giver ham en ny chance hver gang, men allerede når han opretter en enkelt bil uden at have gjort noget som helst andet. Ja, så skal han da straks have den helt store tur med det samme.

Jeg er pisse ligeglad med bilen, personen og hastigheden. Men det er da jævnt irriterende at se over 5 personer, der er rundet 35, opføre sig på den her måde.

Men jeg vil stadig gerne vide HVORFOR han skal bevise det?

• #27   23. jul 2016 Det er lidt lige som politik. Nogen har en mening og andre har en anden. Ytre du din mening i et offentlig forum, især en der påviseligt ikke er sand, så forventes det at du kan forsvare hvad du har skrevet. Der findes stadig folk herinde der går op i vores fælles hobby og gerne vil have en kommentar med når der kommer fantaster. smiley

• #28   23. jul 2016 Det er måske ikke den rigtige måde at få den kommentar du gerne vil have, ved at skyde det ned på den måde.
    Men vor herre bevares. Jeg er jo kun 20, så jeg har vel nok heller ikke den samme livserfaring som alle de modne mænd herinde.

Jeg har sagt min mening nu, og så er det nok rigeligt.

• #29   23. jul 2016 Hvis du smider en løgn ud i et offentligt forum, må man vel forvente reaktioner? Hvis han så bare havde opgivet farten i galleriet, var det en ting. Men han har indledt sig i adskillige samtaler, hvor han har givet utroværdige oplysninger og forklaringer, og har derved bragt mere opmærksomhed til hans utroværdige påstand.
    Måske har Rasmus ret, måske er der en alders faktor her, for jeg er opdraget til ikke at lyve, og i det mindste indrømme når man bliver fanget i det, tage det som en mand stilen. Virker på mig som om det at lyve og søge anerkendelse på falsk grundlag er blevet socialt acceptabelt.

• #30   23. jul 2016 Han har vel bare taget ved lære af politikerne der strør om sig med udokumenterede løgne på daglig basis ,det kan måske også være skræmmende at komme herind med brugere der har årtiers erfaring og så gerne vil fremstå som en der har styr på tingene,der kan være mange grunde.

Der blev også oprettet en tt01 herinde for nogle uger siden hvor jeg kom til at regne lidt på den opgivede kw effekt som pludseligt viste at der var proppet over 15000 hk i den hvis jeg ikke husker fejl,den røg vist enda ind selvom jeg kom med et par humoristiske kommentarer til den smiley smiley

Der har jo været talrige eksempler af den slags herinde gennem årene,og lad dem endelig blive ved med at komme så der er noget og grine af,bare de ikke komme med latterlige eller direkte forkerte råd til nybegyndere og derved er med til muligvis at skræmme dem væk fra hobbyen,jeg kommenterede også positivt på hyggen flere gange eneste gang jeg gav ham en lille stop skilt var da han prøvede at argumentere for at hbx var den bedste bil i verden,det kunne jo være forfærdeligt hvis en nybegynder troede på det købte en og totalt skadede den med 10 km/t eller hvad dens topfart nu er den og med tanken på alle andre mærker var ringere en den så ikke turde købe en ny af andet mærke,så ville det jo ende med en ny potentiel lege kammerat mindre.
    God sommer derude og ud og nyd solen sammen med legetøjet,og når det er rc er det ok at drink and drive smiley

• #31   23. jul 2016 Hvad med at lave et slow run? Hvor det gælder om at være langsomst, men stadig kører uden at den stopper??
    Jeg er frisk på 6S

• #32   23. jul 2016 Jacob-K fordi biler er sjovere, når man har lånt tandhjulene fra garageport åbneren til at drive dem frem?

• #33   23. jul 2016 Eller hvem der kan køre flest omgange på en bane uden skift af batterier
    Det er en kunst .
    Man kan også se hvem der er bedst til at ramme sin egen tid så har det ikke noget med hastighed og gøre

• #34   23. jul 2016 Man kan også sætte sig ved et busstoppested og vente på at bussen kommer, og så når den kommer, lade være med at stige på men bare vente på den næste.

Det er ikke bare kunst, det er så røv-meget kunst, at man kan søge kunststøtte til det!

• #35   23. jul 2016 http://youtu.be/OfsuicpDYAg

Har fundet Kaptajnen.

• #36   23. jul 2016 politikkerne godkender jo nødløgn

• #37   23. jul 2016 Ham her kører 110 mph = 176 km/t , uden karosse og med crash til sidst, på grov asfalt.
    https://www.youtube.com/watch?v=zzwfZRJI0gY

Så svært er det vel ikke at komme op på de 188 km/t så ?? smiley

Ikke at jeg tror på det, før jeg har set beviserne smiley

• #38   23. jul 2016 https://www.youtube.com/watch?v=lYl3yWJ65NM
    127 Mph, ca 203 km/t på 6S og med mange modifikationer.. Så synes 188 km/t på en 4S combo, sat i en næsten standard Slash virker urealistisk, grænsende til umuligt...

• #39   23. jul 2016 nu kørte han også på 6s og med xo1 hjul skrev han så det burde jo ikke være umuligt at få den der op smiley

• #40   23. jul 2016 Det er skam muligt at køre så hurtigt, men det er med voldsomme modifikationer. Kaptajn's Slash var næsten standard.

HVIS han nu havde kørt så hurtigt, havde han så ikke taget et par billeder af sin Slash som speedrunner. Havde han ikke selv ejet et sæt hjul til speedruns? Havde han ikke taget et billede af af GPS'en. Optaget en video?

Husk nu på at det er samme person som påstod at hans Phantom 3 kunne flyve 130km/t...

Her ser i en drone som vitterligt flyver de hastigheder:
    http://blogs.discovermagazine.com/drone360/2015/05/01/fastest-quadcopter/#.V5OM52dfyUk

• #41   23. jul 2016 Det vil jeg nu nok mene er umuligt, X-01 hjul og en billig 6s combo er ikke nok efter min mening. Tænker driv linie skal opgraderes, differne skal shimmes nær perfekt, der skal en "tyk" diff olie i, så den ikke bare ryger rundt og en masse andet test/små pilleri. Og de batterier han skrev han brugte, virkede lidt svage til det resultat. Jeg tror ikke en meter på den.

• #42   23. jul 2016 Med den rigtige gering og ned ad bakke, så kan alle standart biler vel komme op på den hastighed? smiley

• #43   23. jul 2016 XO-1 hjul er elendige til speedruns. De bliver flænset fra hinanden. Næsten alle der går efter hastigheder over 100mph bruger GRP.

Der er bare alt for mange punkter i hans historie der ikke stemmer.

• #44   23. jul 2016 Nej Jacob-K. Selv ned af bakke, så mister du kontrollen hvis alt ikke er sat 100% korrekt op til speedruns.

Selv en XO-1 som har potentialet til at køre 160km/t, er svær at få derop. Kræver masser af opsætning, den rette vej, øvelse med dosering af gas osv.

• #45   23. jul 2016 En phantom kan faktisk godt modificeres lidt,men 130 ?
    https://www.youtube.com/watch?v=_uWlg5-6gWQ

• #46   23. jul 2016 Ja, har godt set den video. Den er ret fed smiley

Det eneste originale der er tilbage er vist kun skjoldet...

• #47   23. jul 2016 normalt er jeg sku egentlig ligeglad med hvad folk opgiver deres rc kan det må stå for egen regning det er jo kun dem selv de i sidste ende snyder...men lige i det her tilfælde jubiii for den mand/dreng blandede sig i alt hver gang jeg skrev eller oprettede noget med droner evig og altid skulle han blamere sig med hans phantom kunne det og det og selv da en nybegynder herinde glad skrev han havde købt en phantom pro skulle kaptajnen lige fortælle at den jo absolut ikke var så god som hans advance! jeg er måske et bitter skadefro gammel fjols fred være med det men lige i det her tilfælde fryder det mig lidt en der altid så åbenlyst skulle fremhæve hans eget rc over andres pg komme med masser af urigtige oplysninger blev pillet lidt ned

Kommentér på:
188 km/t Slash. Kaptajn's fantasi

Annonce