{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Køretid på batterier {{forumTopicSubject}}

Hey

Er det bare mig eller er batterier bare "skod", min E-maxx 14 cells 2400 mah køre 8 min. Det kan sku da´ikke være rigtigt. Ja, så køb et nyt 4000 mah, så køre den 11 min, FLOT.

Jeg har REVO og HPI le med saft. Og ja de skal fyldes op, men de køre sgu stabilt hele tiden. Forstå mig ret findes der batterier der mindst køre stabilt i 20 min eller mere ? Ja jeg er sur............

Hvad med en mini Atom reaktor, den skal fyldes hvert 200 år og lever energi konstant, jeg kender nogler der laver uran nu.

VH / Kokken

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køretid på batterier
  • #1   13. maj 2006 Jeg bruger 3300 mA i min Maxx, og de holder ca 12 til 15 min.
    Du skruver at du har købt et 4000 mA batt, vil de sige at du bruger 2 forskelige batterier sammen. det giver ikke længere køretid.
    Hvad for en lader bruger du? Det er ikke sikkert du lader til fuld kapasitet og er batterierne lavet af gode kvalitet celler. Det er nemlig sådan at mange af de billige celler kan slet ikke levere de ampere der står på pakken.

• #2   13. maj 2006 Batterier er ikke skod, jeg har et LRP 4000 mah i min e-maxx og den kører 20-25 min. Hvad hedder mærket på de batterier du bruger ?, og hvilken lader bruger du ?, og hvor mange mah, lader du med ?, for du kan i hvert fald være sikker på, at det også har noget, med din køre tid at gøre.

• #3   13. maj 2006 Hej Alle

Tak for jeres ekspertise, jeg bruger en ANSMANN ACS 67P+ jeg tror ikke den oplader fuldt. N u har jeg så ladet med 600 mA i 5 timer på en ROBBE UNICHANGER 6 og det gik væsenligt bedre, mit batteri er et SONYO 1.2 v14 cells 2400 mah og de er eder spændt varme når de har kørt 10 min.

Hvor finder jeg en forhandler med LRP batterier, Hvad står LRP for ?

Kommentér på:
Køretid på batterier

Annonce