Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk onroad
  • #1   10. okt 2016 Det er vist ham brugeren, der hedder "smiley" der står for ekspertisen på det område.

• #2   10. okt 2016 Har kun prøvet nogle gamle skumdæk morfars.dk en gang havde, men de kunne åbenbart ikke holde til 110+ så ødelage det ene dæk efter det andet....
    har så lige fået nogle hjem fra USA af en der skulle lave verdens bedste smiley han har lavet dem til verdens hurtigste xo-1 blandt andet og speedrun folkene fra USA anbefaler hans dæk smiley
    Men kommer nok an på hvor meget du ville bruge smiley med fragt kostede mine lige under 400 for 70mm smiley

• #3   10. okt 2016 Ja, men det kommer man da også hurtigt til at bruge, hvis man skal skifte dæk hver 5. minut. Troede bare der var flere, som havde nogle erfaringer på dette område.

• #4   10. okt 2016 Er der sikkert også smiley de store speedrun folk i Danmark bruger nok mest 1/8 dæk smiley problemet med mange af de dæk der er er at de er lavet til hurtige tc biler på en bane fx. så de har bare lige fået lidt lim her og der og ikke på hele fælgen så de ikke kan holde smiley

• #5   10. okt 2016 Men har du da fået den ud og køre mere end 80 da?

• #6   10. okt 2016 skal ud til min svoger i næste uge, og regner stærkt med den kommer til at køre derefter smiley

• #7   10. okt 2016 Okay hvad er din gearing oppe på? smiley har opgivet 58/70 for en tid smiley er det skumdæk du har problemer med?

• #8   10. okt 2016 Rolig nu Smiley smiley skal lige have den ud og køre først. Har bare modtaget den ombyttede ESC. Og havde tænk mig min svoger skulle yde lidt hjælp. Han er en sand haj til sådan noget, jeg er blot en ren udklækket rookie, og har stort set alt at lære. Men desværre er han en travl mand, så det må tage den tid der skal til. Nu er det heller ikke lige fordi vejret er til den form for kørsel. Så må bruge vinter halvåret til at læse og prøve at forstå en masse om den form inden for RC.
    Hvad dæk angår. har jeg kun de billige dæk bilen er født med, og forventer ikke de holder ret længe, derfor mit spørgsmål vedr. dæk. Skal jo nok have bestilt nogle dæk som er bedre end dem som sidder på nu.

• #9   10. okt 2016 Okay så er det bare at købe nogle skumsæk smiley de går ikke i stykker under 100km/t smiley

• #10   10. okt 2016 smiley: de 400,- er det for komplette hjul? hvad er den indre diameter på fælgene?
    (spørger fordi jeg har noget besvær med at finde speedrun-hjul der passer på min Savage XS; dem jeg har fundet indtil videre har for lille indre diameter)

• #11   10. okt 2016 Ja de er for 4 hjul med fragt smiley det er e-revo fælge der er ca. 46mm i indre diameter smiley og så er de 28mm brede foran og 35mm bag på og 70mm i dia smiley men han kan lave dem på de mål man ønsker han lagde billeder op af nogle til en 1/5 losi den anden dag de er en anelse større smiley

• #12   10. okt 2016 Jeg har også kørt lidt speedrun dog med 1/8 buggy og kun 137 km/t som max.
    Jeg brugte skum hjul specielt pga meget lav vægt.
    Fik at vide fra en der havde rundet de 150 km/t at det skal være hård skumhjul og at man skal give dem et ekstra gang lim inde og ude mellem dæk og fælge for at forhindre skummet i at ryge af fælge.
    Har dog ikke erfaring med om man også kan få disse dæk i størrelsen 1/10

• #13   10. okt 2016 Så må jeg skaffe nogle skum dæk, og give dem en god gang lim på begge sider inden kørsel, og så håbe det kommer til at holde smiley

• #14   10. okt 2016 ja hårde skumdæk smiley jeg limede ikke mine men tænker også at det havde været spild af tid siderne er der stadig ??

profilbillede
Kommentér på:
Dæk onroad

Annonce