Stadium Truck ræs {{forumTopicSubject}}
Hey der!!
Er det bare mig eller er der også andre der går og brænder for at køre race med deres 1:10 Stadium Trucks.
Jeg er den lykkelige ejer af en Traxxas Jato men savner nogle ligesidet at køre noget ST race med.
Der er garenteret en håndfuld derude i det ganske danske land med en Traxxas Jato; Hpi MT. et eller andet... eller et andet mærke der brænder for at få kørt noget ræs.
Det kan ikke være rigtigt at de fleste der har købt disse små delikate racere bare ligger og drøner op og ned af vejen. det er sgu for synd.
Så mit spørgsmål er: Er der nogen klubber/baner hvor der bliver kørt ST. ræs.. Og jeg er ligeglad med at det ikke er en officel DASU klasse. Vil bare køre ræs og underholdes.
Næste spørgsmål: Hvis IKKE der en nogen der kører ST i 1:10 er der så stemning for at få banket noget op??
Giv et praj.
Jimbo.
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
nov 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 1 Emner: 76 Svar: 421
nov 2005
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43
Og jo der er altid nogen at køre mod. MEN synes bare det ku være sjovt når lige børn leger.
Der er jo en grund til man har en Buggy klasse og en Monster truck klasse osv.
Og det ku måske være det greb om sig. Så vi fik endnu flere ud på banerne, og vores hobby kunne blive endnu mere populær ikk´??
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
Vi køre uofficel.
Så hvis du har mød på en køre tur fra KBH til Fjenneslev så er vi klar på at race og lege.
(kræver så du er medlem af den klub i Fjenneslev)
MEn koster kun 300kr om året og indmeldes koster 150kr. Så 450kr første år og derefter 300kr.
Men her har du adgang til buggy bane og MT bane (MT bane er ved at blive bygget)
Der er strøm og kompressor tilstede og der må køres alle dage og 24 timer i døgnet.
Motto hos os - Er der ikke gået noget i stykker? så har du ikke kørt!!!
ps. vi køre så godt nok med 1:8
Stadium Truck ræs