MT vs ST ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu været et par år væk fra rc hobbyen, men er så småt begyndt at intressere mig for det igen. Jeg har besluttet at prøve noget el istedet for nitro som jeg havde før. Efter min succes med HPI, har jeg fundet en offroader som jeg syntes ser acceptabel ud.
HPI Bullet Flux, grunden til at jeg syntes det er en god bil, er de 8 støddæmpere, 4 hjulstræk, brushless også plejer hpi at lave kvali varer.
Den fåes i 2 versioner Stadium truck, eller Monster truck. Det er på dette punkt jeg er i tvivl, begge koster det samme så det er ikke der det ligger. JEg har før kørt både buggy og monster truck med nitro.
der ligger en klub i nærheden med en fin jord bane, som er ca. 3m bred over det hele og med en del hop. Derudover bor jeg tæt på marker, og store områder at bruge den på. Jeg kan godt lide at lave stunts osv(bashe) men også at køre ræs med de andre i klubben, derfor hælder jeg mest til stadium truck udgaven, fordi den både er hurtig på banen og muligvis også god til at bashe. Men vil jeg få mere ud af monster trucken, hvis det jeg mest skal bruge den til er bashe og køre der hvor jeg bor?
Langt indlæg, håber i kan give mig nogle gode begrundede svar.
okt 2009
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 17 Emner: 125 Svar: 1.174
men monster trucken er nok den bedste til bash..
Jeg tror jeg ville vælge stadium trucken
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
Som du selv skriver har du en bane ret tæt å samt marker til at ræse på og til nogle forhold er det en fordel med en MT da den som regl har mere frihøjde end en ST men i sidste ende tror jeg du vil få mere ud af en ST især hvis du vil køre i klub.
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
apr 2004
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 2 Emner: 30 Svar: 230
apr 2004
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 2 Emner: 30 Svar: 230
MT vs ST ?