1.347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Køb af båd med mere. Køb af båd med mere.

Hej jeg har næsten fået bygget mit træ speedbåd færdig og ville virkelig være arvelig over hvis den gik i stykker. Så har beslutter mig for at købe en "speedbåd" den her https://hobbyking.com/en_us/genesis-offshore-brushless-rc-twin-hull-1045mm.html

Men skal er det okay at smide 6s 60c 5000 mah i eller skal jeg op i flere celler?
Hvor mange kilo savo er nødvendig i sådan? Mvh smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af båd med mere.
  • #1   18. jan 2017 Køb en med metal gear og mindst 8 10 kg træk skulle være nok en gerne mere.

• #3   18. jan 2017 Gøre Som S.E.L. skriver hvis du vil op i 6s ville jeg opgradere til en 4,75mm Aksel. Men ellers er kan du se en af mine videoer med sådan en båd i aktion. PS de sejler helt udmærket.

• #4   18. jan 2017 Hej sa jeg takker mange gange. Har dog også tænkt på at smide en til motor i så den har to og kører dem på 6s eller 5s smiley og med hensyns til savo køber jeg dem på 15-20 kg smiley

• #5   18. jan 2017 Har du tænkt det igennem ??

Du vælger en båd der monteret med en motor og aksel og med stor sandsynlighed designet til denne set-up.

Her efter vil du så tilføje en motor, aksel, propel, ekstra ESC etc. samt flytte den motor der monteret samt aksel for at sætte et sæt mere i ???

I.flg. min mening så smider du en masse penge og besvær efter noget der ikke er det værd.

Dette ment i den bedste mening

Mvh
    Carsten

• #6   18. jan 2017 Er enig med Carsten. Hvis du vil købe en mere eller mindre færdig båd får så at splitte den ad ville jeg nok heller ikke gøre. Så kan du ligeså godt bygge en fra bund af. Der er masser af forskellige typer skrog at vælge imellem og div tilbehør til dem.. Og det er jo hyggeligt at bygge dem selv syns jeg ihvertfald og du få lige det du vil have..

• #7   19. jan 2017 Jeg lade den være original smiley men ja er i gang med at købe lidt dele til den anden også smiley

Kommentér på:
Køb af båd med mere.

Annonce