Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  best buggy nitro
  • #1   11. apr 2017 Hvad der er bedst kommer an på folks mening, hvilket er meget forskelligt..

Personligt ville jeg sådan set slet ikke køre Nitro, men jeg havde valgt denne..
    http://www.rcmodels.dk/product-11272-3153.php
    Og hvorfor? Fordi jeg har den opfattelse at RB laver fornuftige produkter. Eneste minus er vel trækstarter..

Hvis jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge mine penge på, så ville jeg undersøge hvad der kan fås reservedele til, og se noget youtube for at få folks mening om de forskellige biler.
    Hvis du skal køre i klub / på bane, så synes jeg du skal se på hvad de andre kører med.

• Jimmi E
    Jimmi E Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 7
    #2   11. apr 2017 jeg er til lyd og lugten af nitro har prøvet el og syntes at der mangler noget lyd
    jeg har kigget på denne
    http://holte-modelhobby.dk/biler-fjernstyret-braendstof-biler-buggy-nitro-trophy-buggy-24ghz-p-34121.html
    netop for reservedele eller en mp9 brugt

• #3   11. apr 2017 prøv at lure lidt her både xray og HB er gode mærker
    https://www.xray-shop.dk/da/468-nitro-biler-offroad
    losi 8ight i alle afskygninger er også god.
    serpent cobra er lidt ukendt for mig men har da en onroad 1/8 og har haft 1/10 begge god kvalitet.

• #4   11. apr 2017 Rasmus:

Du ved godt at RB gik konkurs i 2015 ik?

Så dele til rb biler tænker jeg er en udfordring =)

• #6   11. apr 2017 HPI Trophy er et dårligt køb, har flere skrøbelige ting og koster en arm i dele.
    Har været der med el modellen.

• #7   11. apr 2017 Jo, jeg ved godt RB gik konkurs.
    Men det ændrer ikke på at mit valg ville være en RB hvis jeg skulle ud og have en "færdig pakke" for at køre nitro buggy. Og at jeg stadig synes mit.

Som jeg også skriver, så er det meget forskelligt hvad folks meninger er. Min mening er at det nok ikke umiddelbart ville blive et kæmpe problem at få dele til en RB via rcmodels.dk. I hvert fald ikke det første lange stykke tid. Jeg kan tage fejl, for jeg har ikke haft kontakt til dem, så det er kun et gæt.
    Hobbykarl sælger også RB, og har foreholdsvis meget på lager.
    Og hvis man ikke er bange for at handle i EU, så står den dør jo også åben.

• Jimmi E
    Jimmi E Tilmeldt:
    jan 2015

#8   11. apr 2017 har også kig på denne her, den koster dog lidt mere men i det lange løb er det måske det værd???

http://holte-modelhobby.dk/biler-fjernstyret-braendstof-biler-buggy-nitro-kyosho-inferno-tki3-p-34998.html

• #9   11. apr 2017 Jeg ville kigge på Kyosho eller Mugen... smiley

• #10   12. apr 2017 Alle pro mærker vil jeg sige. Og det er bedre at købe en brugt pro bil. Du skal dog passe på med brugte motoere, så sørg for at ham du køber af ved noget om det, ellers kan du sagtens ende med en motor der er slidt op uanset om den er ret ny. Man kan hurtigt tage livet af dem hvis man ikke ved hvad man laver.

RB bliver der nævnt, det er rigtigt at de gik konkurs men der var snak om nogle andre ville overtage, mener også rcmodels stadig for rb hjem, RBs facebook side er også sidst opdateret den 23 i sidste månede med nyheder om ny udstødning. Så mon ikke det stadig findes.

Skal det være rb kan jeg sangtens sælge dig biler og dele billigt. Har en el bil og en nitro til at stå og lidt stumper, du kan få begge meget billigt så kan den ene evt bruges til reservedele da det de passer stumper sammen. Der er tale om pro biler og roller, så uden motor og el. det købes ved siden af.

• Jimmi E
    Jimmi E Tilmeldt:
    jan 2015

#11   12. apr 2017 jeg har købt en brugt mp9 tki2
    tak for hjælpen

• Maris B
    Maris B Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 5 Svar: 5
    #12   10. maj 2017 jeg har en hpi bil. billig i prisen men fucking dårlig kvalitet. nu kører jeg med en losi- den er dyrere men delene holder 10x beder end hpi. i min losi alle delene er fuldstændig slidte (kørt i 4 år) men aldrig er gået i stykker

Kommentér på:
best buggy nitro

Annonce