978 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

dan a
dan a
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22

Nybegynder nitro Nybegynder nitro

Jeg har leget lidt med EL-bil i noget tid, men nu vil jeg til at have en bedre bil. Jeg har besluttet mig for at jeg vil prøve nitro. Jeg har desværre ikke forfærdeligt mange penge at råde over, vi snakker nok max 2500 kr.

Kunne følgende være noget?

(link fjernet)

Bilen skal være onroad. Er der nogle ting jeg skal have ud over hvad ovenstående pakke indeholder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder nitro
  • #1   23. jul 2006 Der står jo længere nede hva du mangler smiley 12AA batterier, og 16% nitro.

• #2   23. jul 2006 Hva med sådan en her i stedet for?
    (link fjernet)
    Det er da efter min mening en fin begynder nitro, og så er den også af mærket GVM, som er et godt RC mærke ! smiley Dele kan du få i masse vis enten hos: www.rcmodels.dk eller www.rc2you.dk (han har ikke GVM dele på hans side men han kan få det hele hjem, bare skriv eller ring til ham)

// Andreas

• dan a
    dan a Tilmeldt:
    jul 2006

#3   23. jul 2006 Den beetle er da værd at overveje. Og så er den billigere:D

• #4   23. jul 2006 Ja nemlig, og måske også bedre kvali' end den anden !!

// Andreas

• #5   23. jul 2006 inden du køber noget med nitro skal du være sikker på du har en i nærheden til at hjælpe dig som kender til nitro biler ... det er ikke bare lige

• #6   23. jul 2006 Det er ligeledes vigtigt at du køber en bil der er nem at få reservedele til

• dan a
    dan a Tilmeldt:
    jul 2006

#7   23. jul 2006 Det lyder meget fornuftigt, tror desværre ikke jeg kender nogen, der har en nitro bil. Men jeg har da lidt forståelse for motorer, så tror jeg satser på jeg kan få skidtet til at køre.

Til det med reservedele: Efter min forståelse er det nemt med GVM?

• #8   24. jul 2006 Ja, det er rigtig nem at få reservedele til alle GVM biler ! smiley Og det er jo en kæmpe fordel af have ! smiley

// Andreas

• #9   24. jul 2006 Ellers så har jeg en cen tr4 on road nitro bil. køre mellem 110-120km/t 2 gear. Der følger det hele med til så du er klar til at køre med det samme inc. 16% nitro. Der følger 2 ekstre karoser med til ud over det hvide bmv karos.
    Eneste er at 2 af de pinde der skal holde selve karosen er brækket. Men kan nemt laves selv og ellers koster 2 nye pinde næsten ingen ting.

Jeg syntes den er meget drift sikker. Og så køre og køre den bare. Efter jeg justerede den ind så har jeg ikke skulle indstille mere på den som man skal ved mange andre nitro biler.

Sælges da on road biler ikke siger mig noget. Er kun til monster truck og buggy.

Men sælges for 1400kr, eller bud. Orginal papkasse haves også til den. Bor ved Ringsted.

Hvis det er noget for dig må du jo sige til. Og kan også give dig et lyn kursus i hvordan bilen virker med hensyn til vedligeholdelse og indstilling af motoren.

• #10   24. jul 2006 Nu ved jeg ikke lige hvor du bor i landet, MEN,,, jeg har god erfaring med Protech Biler og når jeg skal have stumper henter jeg dem hos www.rcmodel.dk .. Det er Ole Harder der ejer butikken og de er altid friske på at hjælpe. De har de gange jeg har været uheldig at skulle bruge stumper PGA dårlig kørsel, altid haft den på lager, da de fodre dem i ungdomsklubben i Hillerød med selvsamme bil... Så mit råd,, Hold dig til Protech'en!

• dan a
    dan a Tilmeldt:
    jul 2006

#11   24. jul 2006 Skum P: Jeg er desværre ikke intereseret i brugt.

Ken O: Århus, så der er et stykke:D

Jeg vil gerne have nogle flere meninger om hvilken bil, der er at foretrække.

• #12   24. jul 2006 hej dan jeg er fra århus nord så jeg kan godt hjælpe dig hvis du får lidt problemer

• dan a
    dan a Tilmeldt:
    jul 2006

#13   24. jul 2006 Lyder rigtig godt, bor selv lidt uden for Århus Nord.

• dan a
    dan a Tilmeldt:
    jul 2006

#14   24. jul 2006 Lagde lige mærke til at den GVM har pindstyringsanlæg. Det er jeg ikke så vild med, så helst det var pistol.

Men er der nogen, der har andre forslag til en god bil?

• dan a
    dan a Tilmeldt:
    jul 2006

#15   24. jul 2006 Hvad med en Kyosho PureTen Alpha Mk.III er den noget værd?

http://www.sparetime.dk/product_info.php?cPath=102_103&products_id=175

• dan a
    dan a Tilmeldt:
    jul 2006

#16   25. jul 2006 Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen, der har en kommentar til den Kyosho?

• dan a
    dan a Tilmeldt:
    jul 2006

#17   28. jul 2006 kom nu. Lidt mere hjælp:)

Kommentér på:
Nybegynder nitro

Annonce