Forhandlere... Forhandlere...
Hej alle.
Vil lige dele to oplevelser med jer, som kan give stof til eftertanke.
I sommers købte jeg en HBX Cross Tiger (monster truck) hos Happysale.dk, og samtidig bestilte jeg en tuningsmotor, efter at have fået et råd og vejlledning af ejeren af Happysale.dk, men bilen kunne ikke køre med motoren, det svar jeg fik, kan ikke passe osv, men den KAN ikke køre med denh, og pengene var spildt, uden nogen form for løsning.
Og nu igen er den gal, jeg har lige købt en 1/18 Buggy hos SOSelektronik, som startede med at prale med god service i forhold til andre forhandlere. Bilen er købt som gave til min knægt på 9år, han blev glad for bilen, vi ladede den op, og den første tur i stuen, hvor vi sporede den på controlleren, så den kunne køre lige ud, sprang den ene støddæmper fra hinanden, og fjeder med videre røg rundt i stuen, SOS's kommentar, sådan en bil skal efterspændes inden kørsel, hvad der ikke står noget om nogen steder, jeg kan i min vildeste fantasi ikke drømme om, at starte med at skille en RTR bil ad, og efterspænde alt inden første køretur...
Så svaret blev, du kan da bare købe nogle nye støddæmpere.
Min erfdaring siger mig, at dem skal man holde sig langt væk fra, for de handler med noget de ikke har forstand på, og ej heller kan give den fornødne service/garanti og vejledning.
Mvh. Michael.
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 22 RC-enheder: 4 Emner: 38 Svar: 492
Der skulle laves en blacklist, hvor man kunne offentliggøre de dårlige forhandlere.
Ellers kan du måske anbringe dem her => (link fjernet)
jun 2005
Følger: 14 Følgere: 35 RC-enheder: 4 Emner: 42 Svar: 495
Køber du RC, så køb et kvalitets mærke som tamiya
jul 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 22 Svar: 108
Jeg har læst manualen igennem flere gange, og der står intet om efterspænding af noget som helst, ej heller denne info er givet ved køb,og alle skal jo starte et sted, og en god start må vel være vejledning fra en kyndig forhandler, når man spørher. Og det har overhovedet ikke noget med beskidte fingre at gøre, det har jeg vist flere gange, end de fleste andre her på siden, så dine dumme kommentarer og formodninger kan jeg godt være foruden.
Dårlige kunder er vel ikke kunder som søger vejledning, og bliver vildledt i stedet for??
jul 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 22 Svar: 108
Den laver du bare, så laver vi den anden..
Jeg håber da så sandelig ikke, at du vejleder i tøj, som Happy i RC, nu har jeg ikke samme budget som en klub, derfor er han nok mere ligeglad, der er sikkert kunder nok at tage af. Så pas med, hvem du kalder dårlige kunder, nogle er også bare ærlige kunder, som vil have den vare de efterspørger, men ikke fik..
Forhandlere...