Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøring
  • #1   21. okt 2017 vand vand og mere vand og så blæse det af med kompressor og så bruger jeg en gang plast fornyer eller wd-40

• #2   21. okt 2017 Ok lyder nemt

• #3   21. okt 2017 Af med hjulene, spul og så skrub med børste med sæbe, skyl og tør med en gammel føntørrer. Pas på med kompressor luft, så blæser du nemt skidt ind i lejerne og andre stedet det ikke skal hen. Hvis den skal stå et stykke tid, sprayer jeg med en omgang ren silikone, ellers får den ikke noget efter brug, da jeg ikke bryder mig om hvor hård wd-40 er ved plastikken.

Det tager lidt tid, men så er der tilgengæld aldrig rust på bilen eller andre problemer.

Men Jens' metode er der mange der sværger til, og den er helt fin.

• #4   21. okt 2017 super tak for indput

• #5   22. okt 2017 Jeg benytter mig af multi2000 og en børste, super nemt.

Det kan købes her: https://pureracing.dk/produkt/wurth-multi-2000/

• #6   22. okt 2017 Du vasker den vil først med vand får at få jord og den slags af først
    og så Würth Multi 2000 bagefter

• #7   23. okt 2017 Hvis jeg klarer rengøringen ude på banen, lige efter jeg har kørt, så børster jeg det værste af, og derefter multi2000 og blæs.

Så er det meget mere til at gå til når du gennemgår den efter løb/træning.

• #8   23. okt 2017 Er den ikke alt for beskidt, så lad det tørre, og tag en kraftig male børste, og børst det af, ellers vand som der bliver sagt, bare husk at tørre det af lige efter, og smør de rigtige steder. Bruger selv noget specielt kæde spray til cykel kæde og lejer, hvor støv og skidt ikke skulle hænge fast plus det lægger et lille film lag så metal delene osv ikke ruster.
    Har virket for mig i flere år, og så er det hurtigt. Tør-børst-smør ; )

Kommentér på:
Rengøring

Annonce