556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Emil I
Emil I
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

offroader offroader

ja det er et meget enkelt jeg søger en offroader (ikke brugt) og det skal være noget godt kram der kan holde men vill heller ikke sælge huset det er ikke vigtigt om det er nitro eller el den skal køre 3 gange om ugen med fuld drøn på alle forslag er velkommen ? og så var der lige et spørgsmål til hvor meget larmer en benzin r/cer er det det samme som en nitro eller ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  offroader
  • Emil I
    Emil I Tilmeldt:
    jan 2005

#1   7. okt 2006 BTW der må også gerne være nem adgang til reserve dele

• #2   7. okt 2006 Jeg kan klart anbefale dig at købe en Rex-x !

Det er en 1:8 Nitro buggy. Den kommer med en G.O 25 motor, som er på 4.1 ccm har har omkring de 2.5 HK !
    Den kommer RTR med sender og det hele. Det du mangler er bare batteri'er til bil og controler, startsæt og nitro!

Jeg har selv en som jeg har haft i lidt over et år nu, og den kører bare kanon, og holder også helt fint! smiley
    Den har der ikke være store problemer med, så den er helt klart alle pengene værd!

Prisen på den er 3200,- men så mangler du så de ting som jeg har nævnt lidt længere oppe!
    Men prøv at ring til www.rc2you.dk og hør på en komplet Rex-X med alt! smiley

// Andreas

• #3   7. okt 2006 En af mine seneste indkøb er en Tamiya Dark Impact 4x4 buggy.. Den kører temmelig godt, og har ikke givet anledning til problemer af nogen art endnu.
    De eneste ting jeg har ændret på den i forhold til standard, er en slipperkobling og køledimser, da jeg har sat en lidt hurtigere motor i den..

Og en benzin R/C som feks. en FG larmer omtrent det samme som en kædesav, og lyder ikke helt så hidsig som en nitrobil...

Mvh. Michael

• #4   7. okt 2006 E-maxx

www.traxxas.com

• #5   7. okt 2006 Tror nitro larmer mere en end fg.

Har selv fg. Og den er for fed

• #6   7. okt 2006 jep tror også nitro tager flere rpm's end en benziner den gør! nok derfor den larmer mere... man skal lige tænke over hvor man bor og om man kan køre tit med en nitro?! nogle folk bliver faktisk sure over larmen fra sådan en, fordi det er en meget hidsig lyd som kommer igen og igen og igen...

• Emil I
    Emil I Tilmeldt:
    jan 2005

#7   7. okt 2006 har kørt r/c i 1 år nu så er ikke ny bbegynder men de er lidt dyre de FGerer er der igen steder man kan få dem billigt

• #8   9. okt 2006 Du kan kigge på en Carson Attack i stedet for.

Det er en kopi af FG Marder, bare billigere, men kan ikke bruge alle stumper fra FG, kun 90%

Den kan bl.a. fås hos http://www.rc-car-online.de til ca. DKK 4500 + porto RTR og med CY 23cc motor.

Jeg vil nu anbefale en HT Edition af en FG'er, de koster ca. 7000-8000 RTR afhængigt af hvilken model der vælges.
    HT Edition kan kun købes hos http://www.rc-car-online.de og for ca. 300 ekstra får man for ca. 2000 i opdateringsdele.

Beniznbilerne er dyrere at købe, men du bruger kun for ca. kr. 10/timen af brændsstof, hvor du mindst skal bruge kr 100/timen til nitro.

Et stort handikap for FG'erne og andre store biler er at de er så store, og derved kræver en del plads, for at det bliver rigtig godt at køre med dem.

Det andet er at hvis man skal have dem med rundt i bus og tog, så er de ikke ligefrem letvægtere, og de FYLDER.

10 kg bil
    dunk med 5 liter benzin
    5 kg kasse med RC udstyr, batterier, reservedele og værktøj
    Så man er oppe på 20 kg, før man får set sig om.

Kommentér på:
offroader

Annonce