{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Walkera #60 - Hvad siger i ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa....
Er ny med en helikopter og har lige købt den Walkere #60 som bo her inde fra havde til salg...
Er der nogle som har noget godt eller dårligt at sige om denne helikopter....
Da jeg er begynder med helikopter har jeg ikke andet en kigget billederne og så læst lidt omkring den rundt omkring på nettet hvor den lyder til at være en rigtig god begynder heli.
Er der nogle med en erfaring omkring denne helikopter ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Walkera #60 - Hvad siger i ?
  • #1   9. okt 2006 Hmm den er der ingen der kender ?
    Hvad er forskellen på walkera numrene ? 30 , 31 , 60, 61 osv ?

• #2   11. okt 2006 Den får bedre kritik end Walkera #36

Her er der en lan discussion om Walkera #60:
    http://www.rcuniverse.com/forum/m_3970018/tm.htm
    Over 100 beskeder, og en del er rigtig god læsning.

Der er efter hvad jeg har læst ingen CP Heli'er der er gode til begyndere, men de er heller ikke umulige.

Jeg er blevet anbefalet at trænemed en RC Simulator, inden jeg prøver med en Heli.

Efter eftersøgning af RC Heli simulatorer har jeg fundet frem til at den der hedder Clearview er det der giver mest for pengene.
    Den koster kun US$ 30, og flyvemæssigt er den på højde med simulatorer til US$ 200 og opefter, men grafikken er ikke super..
    http://rcflightsim.com/

Den kan bruges både med en fjernstyring med PC Interface og med en USB Gamepad
    Demoen kan bruges i 40 minutter, så man kan prøve om den er værd at købe.

• #3   12. okt 2006 Walkera #60 har også bælte til halerotoren, ligesom #36 og #37

#59 er identisk med #60, bortset fra at #59 har aksel til halerotoren.

• #4   12. okt 2006 Her er Walkera's hjemmeside: http://www.walkera.com/en/?la=en

Der kan du læse om de forskellige de producerer.

Helikoptere Fra Micro 4 kanalers til 7 kanals Nitro

De laver også en række andre produkter.

• Bjørn G
    Bjørn G Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Svar: 12
    #5   25. dec 2006 Hej,

jeg har (har haft) et par helikoptere ...også en walkera 60, købt for et par uger siden, jeg har også leget med E-sky Honey Bee.

Hvis du er nybegynder, så er det næsten lige meget hvad du starter med, da du med stor sandsynlighed ikke ville kunne mærke eller se forskel på dem.
    (Bedste råd er at starte med en simulator)

Jeg synes selv at netop Honey Bee og Walkera 60 og 36 er rigtig gode helikoptere at starte med, både af at læse om dem og selv at lege med dem.. men læs lidt omkring dem, specielt om Honey Bee, den bliver rost da den flyver rigtig godt, og er billig! (det kan vi li´ right?)
    60éren er en opgradering fra 36 og 39, med længere bom (mener jeg) samt bæltedrev, så du får rigtig meget helikopter for pengene (stor prisforskel på den rundt omkring) jeg fandt den billigst hos rctrend.dk ( www.rctrend.dk). De/han har også Honey Bee til omkring 870 kr. (med alt)

Men hvis du har pengepungen i orden, så tag et kik på en T-rex, eller et andet af de "store mærker" - så begynder det virkelig at ligne noget (ikke at jeg tror der er den store forskel når det kommer til stykket, men rc-entusiaster roser dem meget), de koster da så også x2 eller x3 så meget som de andre nævnte, så det....

Men held og lykke (hvis du ikke allerede har købt én)

Kommentér på:
Walkera #60 - Hvad siger i ?

Annonce