656 visninger
|
Oprettet:
hjælpe-admins besked system? {{forumTopicSubject}}
Hej
Er jeg den eneste der ikke får svar fra hjælpe admins?
Jeg har skrevet til alle 4 i går, og skrev også tidligere til en af dem, som jeg så en uge efter fangede i forummet, som sagde han ikke havde fået beskeder i over 2 uger!
Trods jeg havde sendt 2..
Nogle der ved om det er nede? eller hvad der sker? :S
Kasper
jul 2004
Følger: 122 Følgere: 119 RC-enheder: 3 Emner: 113 Svar: 1.426
// Andreas
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 69 Svar: 1.260
Nope..
kørte en kæmpe diskution men en fyr og hans kæreste, gik lige forbi dem, trods en af dem var online midt i "krigen"....
Har tilbudt at jeg kan være hjælpe-admin, er online næsten 10 timer i døgnet, ikke ved computern hele tiden men den står hele tiden tændt, også når jeg er på arbejde chekker jeg engagng imellem..
okt 2006
No offence!
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
Det var bedre for et års tid siden da Peter J og Troels S med flere var det.
okt 2006
Måtte fange ham i forummet, og fik så en MSN addresse, hvor jeg forklarede historien til ham, han vendte aldrig tilbage til mig med en update og stemmen er der stadigvæk..
Som sagt, vil jeg meget gerne ofre tid på siden som hjælpe admin.. :] har tiden så hvorfor ikke..
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 39
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
(link fjernet)
okt 2006
Gjort:
Hej KAsper aarøe,
Tak for din henvendelse ang. at blive hjælpe-admin.
Vi vurderer løbende situationen med vores hjælpeadministratorer og får mange uopfordrede henvendelser.
Vi vil tillade os at gemme din henvendelse i 3 mdr. og evt. kontakte dig såfremt vi får brug for flere.
Ang. dit forslag om brug af forumet, så tror jeg desværre ikke det kan håndhæves i virkelighed. Vi mener jo alle at der et eller andet helt specifikt ved netop det vi vil spørge om og 80% søger bare ikke før de spørger og det er meget svært at lave om. Man kan dog altid opfordre folk til at søge inden de spørger og på den måde udsprede god forum etik.
Jeg vil samtidig bruge lejligheden til at takke for din interesse.
Med venlig hilsen
Anne-mette Thomasen
----- Original Message -----
From: KAsper aarøe <xxxxxx@xxxxx>
To: "xxxxxx@xxxxxxxxxxx.com"
Sent: 12/18/2006 1:50:23 PM
Subject: RCGalleri.dk: Ris / ros: Korrekt brug af forummet?
RCGalleri.dk
Afsender: kasper aarøe
Afsenders telefonnr.: XXX
Afsenders email-adresse: XXX
Emnekategori: Ris / ros
Emneoverskrift: Korrekt brug af forummet?
Besked: Hej Jeg har lige et par forslag til forummet. Under retnings linje bør der stå man skal søge i forummet før man opretter et nyt emne. Folk burde kunne få advarsler af hjælpe-admins, altså et 2. udstemnings system, 2 stemmer og man bliver frosset. Så skulle man have en stemme for hver gang man overtråte retnings linjene! Jeg har opblevet at der ikke er 1 eneste hjælpe-admin på i flere timer (mere end 4 timer). Jeg vil meget gerne hjælpe til at gøre siden bedre, og er på ca. 10 timer om dagen da jeg også er på når jeg er på arbejde. Jeg elsker at svare på spørgsmål og hjælpe folk, og er som sagt næsten på hele tiden, så har mulighed for at hjælpe folk ret hurtigt efter de har spurt efter hjælp. Jeg er ikke så kendt inden for rc verdenen endnu, men er frisk på at ryde op i forummet, og sætte folk på plads der ikke holder sig inde for retnings linjene! Ps. Jeg tror der er noget galt med besked systemet, jeg opblevede at skrive til 3 forskellige hjælpe-admins og efter 2-3 dage uden svar fangede jeg en i hans profil, som sagde han ikke havde fået nogle beskeder i næsten 2 uger! at han så ikke gjorde noget ved problemet og ikke vendte tilbage til mig er en anden ting! Håber du/i vil overveje at gøre mig til hjælpe-admin da jeg virkeligt tror jeg har hvad der skal til!
Det blev skrevet i går lidt efter diskutionen med en af brugerne herinde så var lidt oppe og kører :|
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 22 RC-enheder: 2 Annoncer: 2 Emner: 40 Svar: 317
sådan som du jagter folk........ du må undskyld hvis der er for mange tegn..........
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 10 Svar: 109
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 10 Svar: 109
okt 2006
At du så vælge at slutte af med lige at prikke lidt til mig må du om, jeg har ikke noget imod dig, og kender dig ikke, men du syntes altså du kender mig, fint.
#Lasse P Så jeg godt, så han er lovligt undskyldt.
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
Det er ikke for at anklage dig eller noget som helst.
Men en hjælpe admin skal IKKE kunne svare på spørgsmål der tilles om rc ting. Men kunne holde orden.
Der er jo bruger til for at hjælpe.
Håber du ser min pointe i det
okt 2006
Han har givet lave til alle der gav kritik af hans bil, eller som jeg diskuterede med ham.
Det var udelukket for at pisse folk af..
Men til at starte med gav han mig faktisk høj, godt inde i diskutionen blev den ændret til en lav, har et screen shot af det..
okt 2006
Ikke helt, mener du det jeg skrev til hoved-adminden?
hjælpe-admins besked system?