Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyssæt StreetLux
  • #1   27. jan 2007 jeg ved det ikk men prøv at sette nye batterier i....?!

• #2   27. jan 2007 Jeg vil ha det til at lyse ordenligt. Det er jo stik til modtageren osv

• #3   27. jan 2007 Er der igen der kan foklare mig hvordan det skal monteres

• #4   27. jan 2007 Se på vejledningen der følger med

• #5   27. jan 2007 Har du sat dioderne i de der sorte holdere? De indkapsler jo dioden så den kun kan lyse lige frem. Jeg har sagt det mange gange, men de lyssæt fra morfars er noget møj. De giver et meget begrænset lys, og dioderne er af ringe kvalitet. Hvis du vil have et ordentligt lyssæt, må man punge ud. Eller endnu bedre lave det selv.

• #6   27. jan 2007 >>Mr. Vectra<< - Haderslev . - der er jeg nu uenig. Kvaliteten på morfars lyssæt går jeg ud fra du mener du kan udtale dig om, nu du ÅBENBART har købt dem allesammen - NÅH NEJ!

Jeg har 3 af dem, og lyset og kvaliteten er lige så god eller bedre end alle mulige andre færdiglavede lyssæt, som der dog ikke findes så mange af. De lyser, hvis man monterer dem rigtigt, vejen op foran bilen uden problemer, så det vil jeg kalde rigeligt lys.

Dioderne er ikke af dårligere kvalitet end alt muligt andet, men har man mod på at lodde lyssæt selv, vil 1 ud af 100 kunne opnå et mere tilfredsstillende resultat på den måde. Så god fornøjelse med det.

mht dit lyssæt, så lyder det som om du ikke har fulgt vejledningen korrekt. Men jeg vil foreslå dig at henvende dig på det rette forum, hvor du utvivlsomt vil få bedre hjælp end du får herinde.

• #7   27. jan 2007 Jeg fik det med til en TT-01 jeg købte brugt, og der var igen brugsanvisning med

• #8   27. jan 2007 Se så er sagen jo en anden, så er det jo den tidligere ejer du skal snakke med om han har den liggende, eller om han var opmærksom på en eventuel fejl på lyssættet

• #9   27. jan 2007 Ok, men det var sådam at ham jeg købte den af havde også købt den brugt, men kunne man så ikke skrive en mail til Mofars, og høre om de havde en liggende man kunne købe

• #10   27. jan 2007 Casper H --> Jeg gider ikke diskutere produkter købt hos morfars med dig, for uanset hvor mange brugere der siger det er noget skrammel, indrømmer du stadig ikke du tager fejl. Så det vil intet formål have at begynde at diskutere det, jeg ytre bare mine erfaringer. Dem kan man så bruge, eller lade være.
    Jeg har ejet et lyssæt fra morfars, med følgene fejl:
    Dioder lyste forskellige farver.
    Dårlige lodninger på printet.
    Meget ringe lys/spredning.
    Bagerste dioder sprang ved tilførsel af den angivede mængde volt.

Hvis du stadig skulle have tvivl på mine evner mht. el-installationer, vil jeg da henlede din opmærsomhed på det lyssæt jeg selv har strikket sammen.

Kommentér på:
Lyssæt StreetLux

Annonce