300 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Helekopter Helekopter

Hej kan man få en fornuftig begynder hellekopter som der er lidt gos i ( Ikke bilka ) til ca 1000 -1200 Kr Da det er den første vil jeg ikke ofre meget på den i starten
og gerne et link så man kan se nogle billeder og data
og jeg mener RTF model Gerne billigere ........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helekopter
  • #1   31. mar 2007 Heii

Har en Dragonfly 4 hvis det hvar noget

• #2   1. apr 2007 Hey CandyKing D har du nogle billeder af den og hvad er prisen evt
    jeg har en Jato som jeg gerne vil af med også hvis det har noget interesse
    jeg kommer fra midtjylland hvad med dig

• Kåre K
    Kåre K Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   1. apr 2007 Hej Steffen - du kan selvfølgelig godt finde noget til den pris men jeg er bange for at du aldrig får følelsen af at være "rigtig" helipilot. Jeg synes at du skal ofre lidt mere og feks. kigge ind på elfly.dk og finde en 30 heli. Jeg startede selv med en Hirobo Shuttle zxx (brændstof) hvilket jeg har været super glad for. Jeg gav 6000 kr. for det hele og det er da også en noget anden pris end det du nævner. men mine egne erfaringer er at du ligeså godt kan bruge pengene fra starten, istedet for anden gang du køber. Nå men det var bare min holdning. Held og lykke med din udfordring som helipilot. Med venlig hilsen Kåre K.

• #4   2. apr 2007 Hej Kåre Ja der er jo noget om snakken men det skal ikke være nitro jeg gider ikke nitro det er for meget bøvl i det så jeg holder mig til el denne gang

Kommentér på:
Helekopter

Annonce