906 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Helekopter Helekopter
Hej jeg vil gerne lige høre nogle bud på hvad man skal købe af Helekopter
Det er førstegang jeg skal prøve det så jeg har regnet med at jeg vil ofre 2500 - 3000 Kr.- hvis det er muligt
Det skal være El. og helst med BRUSHLESS motor men det er ikek noget krav.
jeg ved heller ikke om det skal være en 2D eller en 3D til at starte med
Kom med jeres bud og gerne link
0 synes godt om
dec 2005
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 23
Ved godt det er fristende at købe en Walkera helikopter til et par tusinde kroner. De er også til salg alle steder efterhånden.
Men hvis det er en hobby du regner med at forfølge lidt længere end til at stå stille i luften mener jeg, at du desværre bliver nød til at smide lidt penge efter det.
Jeg vil anbefale dig en T-Rex som jeg selv har.
Kig her:
www.avionic.dk
www.rotordisc.dk
De har dem begge steder.
Mvh Bo.
dec 2005
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 23
Hvad er egentlig forskellen på MT og stadium? Er det kun dæk-størrelsen og karossen?
Mvh Bo.
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
http://www.hobbyfly.com/helikoptere/falcon_3d_v3_rtf_el_helikopter_da.html
Karsten
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Svar: 11
Jeg har set at du er meget aktiv angående helikoptere. Så jeg vil spørge dig om du kan anbefale den du henviser til, da jeg har overvejet meget kraftig at købe den, er nybegynder.
Orla s
apr 2004
Jeg kender ikke den omtalte model personligt.. har kun hørt om den, det jeg har hørt er ikke ubredt skidt.. Så til ca 3000 kr er det hvis det bedste man kan købe...
Karsten
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Svar: 11
Tak for det. det er jo nødvendig at spørge for at blive klogere. Det der også trækker lidt er at der er et simulatorprogram med.
Orla s
apr 2004
Du kan hente den simulator gratis, En styring til og sætte til Pc koster ca 150 kr plus porto..
Karsten
Helekopter