El-bil, hvad er bedst til mig El-bil, hvad er bedst til mig
Hej alle sammen
Jeg vil høre om i kan komme med nogle gode bud på en god el-bil til mig. Jeg er totalt nybegynder, og er ikke den store mekaniker, men alligevel vil jeg gerne have noget godt udstyr. Bilen skal være til offroad. Den må meget gerne være så vedligeholdelsesfri som muligt. Vil gerne at der er fart på den, da det øger spændingen gevaldigt.
Lige nu har jeg en 1:10 onroad af ukendt mærke og en 1:18 af offroad af ukendt mærke.
Jeg har kigget på Traxxas Bandit (både xl og vxl), Kyosho Lanzer ZX-5. En inferne 1:18 kunne også virke sjov.
Jeg søger en bil til så billige penge som muligt med så meget sjov i som muligt. Enten 1:10 eller 1:18.
Kom med nogle bud.
Køber også gerne brugt hvis standen og prisen er ok.
jul 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 54 RC-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 84
//Anton O
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 64 Svar: 452
Det skulle være OFFROAD!
Anders J:
De biler du har kigget på er alle meget gode, men en smule dyre.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 64 Svar: 452
jul 2007
Rc18mt ser spændende ud.
Grunden til at jeg var faldet over de andre biler var at de virkede som hurtige og sjove biler. Men har set dem fra 1.700 kr. RTR. Men hvis det er noget af det bedste indenfor buggy, så kan en middelklassebil ikke koste alt for meget. Men så må jeg bare finde ud af hvad jeg vil give.
Har i ikke flere gode forslag eller forslag til steder jeg kan købe. Jeg er baåde interesseret i steder i DK men også i udlandet, dog helst i EU.
jan 2007
Følger: 31 Følgere: 39 RC-enheder: 9 Emner: 24 Svar: 434
en god begynder bil
jul 2007
Men jeg overvejer dit forslag.
jul 2007
El-bil, hvad er bedst til mig