789 visninger
|
Oprettet:
køb i USA via internettet {{forumTopicSubject}}
Hej. Til jer som har handlet rc i USA - er det svært eller skal der betales meget i told moms - hvordan forholder det sig - håber at høre fra nogen som har prøvet.
God weekend
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 103
jun 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 75
jan 2005
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 37
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 74 RC-enheder: 104 Emner: 78 Svar: 1.604
jun 2004
Ja som der er en der skriver så er det jo sådan set lidt deres egen skyld at vi handler andre steder end i dk, meget større udvalg mange gange bedre service og der er nogle gange en del penge at sparre.
Tag fx traxxas jeg købte en revo i dk dik den forrige lørdags 4 dage senere gik der noget i stykker på koblingen jeg ringede til forhandleren hvor jeg havde købt den....... Den havde de ikke hjemme den del men de kunne bestille den også ville de have den i løbet af 5-6 dage, men nej sådan skulle det ikke gå min bestilling kom ikke med, jeg ringede til alle traxxas forhandlere i dk og sprurgte om de havde den del det havde de ikke...... så bestilte jeg den i england til samme pris med fragt som i dk og 4 dage senere havde jeg delen hjemme og kunne igen køre med min nye bil.
Så hvis de danske forhandlere vil tilbage på markedet så må de til at stramme sig an og få nogle ting på lager også selvf. sætte prisen ned på det, indtal da handler jeg i udlandet.
Søren
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 103
jun 2004
Jeg har samlet lidt links sammen med forskellige forhandlere í hele verden.
(link fjernet)
jun 2004
Jo ham her er ok
http://www.der-schweighofer.at/
køb i USA via internettet