Når man opretter en rc....... Når man opretter en rc.......
Jeps nu er jeg lidt forvirret.
Det er da en vildt latterlig grund at afvise en rc fordi man har sat den til salg i markedet ? men hvis man ikke sætter den til salg i markedet mens den er på vej ind, og rc´en så kommer ind og man så derefter sætter rc´en til salg er det bare no problemo ???
Det man mener med at rc enheden ikke må oprettes som udelukkende salgs annonce, er da at man ikke f.eks. må skrive under beskrivelsen.
Den er tilsalg for ca. 4000 kr, hvis du er hurtig kan du få den for 3500 tusind, den har nok kørt omkring 4,5 liter og ellers mangler der lige et luftfilter og en kaburator så er den i tip top stand.
I stedet for at man skriver det som man normalt plejer at gøre ?
Det man mener med den regel er vel bare at rc´enheden ikke bare må være en salgsannonce og skrevet som en ??????
Og ikke at man kun må oprette rc´en herinde for at få den solgt i markedet ? For det er da i princippet ligegyldigt om man opretter en rc i markedet lidt før eller lidt efter rc´en er kommet ind ?
Det er da bare surt for folk der opretter en rc enhed med 10 billeder som der så bliver afvist fordi man har sat den tilsalg i markedet ????
Er den regel ikke bare totalt misforstået så ? Hvis den ikke er misforstået og det er mig der har misforstået den, må i meget undskylde men så er det godt nok en f*c*e* regel !
Mvh jacob
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 48 RC-enheder: 8 Emner: 86 Svar: 1.152
det er den som der er tale om.
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 15 RC-enheder: 3 Emner: 165 Svar: 1.006
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 48 RC-enheder: 8 Emner: 86 Svar: 1.152
Men jeg har bare lige set en pink farvet nitro bil med fine beskrivelser og 9 billeder i ok kvalitet blive afvist fordi den var sat til salg i markedet ? og under kommentarer stod der at vedkommene havde afvist bilen igen igen fordi den var sat til salg i markedet.... Hvad fann sker der lige ?
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 17 Svar: 72
Når man opretter en rc.......