Kan det passe ? Kan det passe ?
# At man skal skal nedgøres fordi man skriver forkert ?
# At folk er så f?cked up, at de skriver sådan noget lort ?
# At dette her er et site hvor man kan fremvise sin bli ?
- Fint ? - hvorfor er folk så sådan ?
- Er det fordi de er misundelige ?
- Eller hvad så ?
- http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8104
Sys sku det dårligt. i starten var det her sted godt.
- Men nu er der kommet flere og flere der bare opretter en bruger for at give folk lav og være anonyme.
- Hvad er det for noget ?
vil gerne høre jeres mening på dette.
P.s Der er selvfølgelig også rigtig mange gode ting. Men dette her handler bare lige om de dårlige.
Håber mine sørgsmål blir opfattet som forbedring, og ikke som trusler, for jo, jeg sys dette er et godt sted, og især når det handler om at få info fra dem der ved lidt om tingene.
Mvh
Troels Kristensen
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
apr 2004
Følger: 15 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 16 Svar: 77
Og hvilken hjælp er det at skrive:
"LOL!
Hvor dumme tror du vi er? det er jo ikke alu som du skriver det er bare de standart plastik dele du har malet metal blå"
jul 2004
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
Hvis jeg nu skrev at min bil kunne kører 90 km/t med en standart 540 motor, tror du så ikke at jeg ville få ligeså meget kritik som du lige har fået. Det tror jeg. Alle ved jo at det er løgn og hvorfor skulle man lyve om sådan noget...!!!
apr 2004
Om de er spastikere, eller normale ændrer jo ikke på deres måde at opfatte ting på ?
sep 2004
Dete er jo dig der har lavet "tryk fejlen", vi fortæller dig bare at du har lavet den....!!!!
Det er den kritik man SKAL kunne tage når man vover sig ud hvor man ikke kan bunde.
apr 2004
- Har du overhovedet læst hvaf jeg har skrevet ?
Hvis du kke har, skal jeg citere: "...Det er dele jeg har fået ! - Om de er malet har jeg sku ikke lige tjekket ?..."
Så jeg har ikke prøvet at nare jer. jeg har som sagt fået delene, og satte dem bare på med de samme. nu hvor jeg har fået bekræftet at det er org. dele kan jeg da godt se og mærke det. men stadig sys jeg det er lidt overgearet at sige det på den måde..
Og i må virkelig undskylde hvis i føler jeg har prøvet på at narre jer. - for det har jeg ikke prøvet på.
sep 2004
En blind mand kan da føle med sin stok om det er plastik eller aluminium. Da du skulle samle støddæmperne, burde du også havde opdaget det, fordi den clips der holder det hele sammen skal nærmest åbnes for at man kan sætte den ud over støddæmperen, det ville man jo selvfølgelig ikke kunne med alu (så ville det bukke, istedet for at fjedre).
jul 2004
apr 2004
tingene er ændret.
apr 2004
vil bare gerne starte på en ny, hvis i forstår.
undskyld ?
Kan det passe ?