379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

lipo lader lipo lader

Hej. Jeg har et lille spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe med. Jeg har et 3 celle lipo batteri på 1300 mah og 11.1 v. til min hurricane 3d heli. Jeg synes bare ladetiden er så lang så lang. Kan man få en bedre lader/lynlader til sådan et batteri? Jeg er ret ny i det her så ved ikke så meget om det. Hvor lang tid bør ladetiden være på sådan et batteri? Jeg bruger en lader fra e-sky

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lipo lader
  • #1   7. sep 2007 Din E-sky lader, lader med 0.8 amp. Dvs. hvis dit batteri er på 800 mah. tager det en time. Er det på 1600 mah. tager det 2 timer. Det tager så lidt mere tid da den også balancerer cellerne. Jeg vil tro at det tager ca. 2 timer at lade dit batteri med den lader. Du kan godt købe en lader med lidt mere "skud" i. Det er bare at se dig lidt omkring i netbutikkerne. Prisen er ca. fra 500,- og op efter. De fleste ladere skal bruge 12v fra et batteri eller en strømforsyning.

• #2   7. sep 2007 ? er bare om du vil bruge 5-800 på at få ladetiden ned på ca. 1½ time. da dit batteri garanteret skal lades med 1C altså 1300mA
    så er det 5-800 værd at spare 30 min

• #3   7. sep 2007 Mange tak for svarene. Nej jeg synes heller ikke det er pengene værd bare for at spare en halv time i ladetid. Igen tak for hjælpen.

Kommentér på:
lipo lader

Annonce