927 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

begynder, hjælp begynder, hjælp

hej rcg jeg har nu her for en time siden bestilt min nye nitro bil, er der nogen grundliggende ting som man bare skal vide når man har sådan en, f.eks rengøring ell ligende? skal den køres til eller?

har ikke haft med nitro biler at gøre før, please hjælp smiley

mvh. Kennie Jacobsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  begynder, hjælp
  • #1   26. sep 2007 Du er en modig mand må man sige hehe, jeg turde ikke købe nitro uden at vide noget om det, men held og lykke =) Det skal du da nok få en masse sjov ud af.

• #2   26. sep 2007 Rasmus - Hvad er det for neget lort at lukke ud?? Han kan sgu få mere sjov ud af den end med en gammel sur HBX.. Og nitro er da sjove, når det kører.

• #3   26. sep 2007 Rasmus - Det er jo derfor han sprger om det herinde, og du skal da ikke rakke ned på hans nye bil, hva er det for noget.. Tag dig lige sammen og tænk dig lidt om.

Kennie - Jeg har ikke forstand på det, men jo motoren skal køres til, men hvis det er et RTR kit vil jeg næsten tro den er kørt lidt til. Og der skal nok stå noget om det i manualen når du får den. Men skriv lige hvad det er for en du har bestilt for så får folk lidt lettere ved at hjælpe dig, der findes jo lidt mere end 2 nitrobiler smiley

• #4   26. sep 2007 tak for hjælpen brian, jaa nogen kan bare ikke lade vær at være negative

det er denne her bil jeg har købt : www.rcsiden.dk/shop/1-10-sedrmer-47631p.html

• #5   27. sep 2007 start altid med at lade den stå 2 tank fulde i tomgang før du begynder at køre med den.husk ikke at give den fuld gas når den skal ud og køre første gang kør mange gange frem og tilbage mange tank fulde der efter kan du begynde at indstille den så den køre som du vil have,når du kan mærke på den at den virker mere stabil altså i optræket må du godt køre lidt hurtiger men pas på det kan hurtigt gå galt det gjorde det med min første nitro motor der sad på min T-Maxx 3.3 håber du kan bruge det til noget den guide jeg lige skrev er ikke helt efter bogen men det var sådan jeg gjorde på min nye motor til min t-maxx har haft den nye motor i et halv år nu og stemplet er stadi helt blankt den fejler skam ikke noget.husk at smøre dit luft filter før du tænder den hvis den ikke allerede er smurt.husk også at bruge afterrun olie det hjælper med at holde stempel rent og andre småting på bilen.jeg undskylder stavefejl hvis der skulle være nogen.....

• #6   27. sep 2007 og så vil jeg foretræke at du bruger power safe racing det er det jeg køre med link her http://www.rcsiden.dk/shop/power-save-racing-14852p.html
    husk hvis du har købt noget andet nitro så er det bare det du køre med det er ikke godt at skifte mærke på nitro når man har kørt den til med en anden slags.

• #7   27. sep 2007 glemte at sige når du bruger afterrun olie skal du komme 3 dråber ned i kaburatoren og hive nogen gange trækstarteren,hvis din bil altså her det.

• #8   27. sep 2007 Jeg håber du bliver glad for din nitro bil og for kørt den godt til.

mvh Troels H....

• #9   27. sep 2007 hey troels tænkte på om jeg må købe din traxxa for 2000kr

• #10   27. sep 2007 Tillykke med bilen smiley

Bare ignorer Ra$mu$- snart med supra, han har ikke noget der kan gøre en afrikansk negerdreng misundelig.

After run olie er unødvendigt, jeg har aldrig brugt det og jeg har aldrig haft problemer. (der er olie i nitro'en)

• #11   27. sep 2007 okay, tak Torben L smiley

• #12   27. sep 2007 Så må du udtrykke dig med mere end 2 ord.

Hvad er det så du mener?

• #13   27. sep 2007 den var du dårlig til at rede rasmus..

Som troels siger, to tanke i tomgang, men stil bilen på noget så hjulene ikke har nogen modstand. og efter de to tanke begyndet du stille og roligt.
    Men læs den manuel..

Mvh Mads Holm

Kommentér på:
begynder, hjælp

Annonce