624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Problemer med at sælge 2 biler Problemer med at sælge 2 biler

Hej

Jeg forstår ikke hvorfor jeg slet ikke kan sælge følgende to biler. De har været til salg i 14 dage nu, og jeg var sikker på de ville blive revet væk, for de er begge forholdsvis nye høj kvalitetsbiler.

Det er en Cen Genesis 46, 7,7ccm 5HK, topfart 90km/t.
den nyeste model - nypris 6000kr., jeg har den til salg for 4000kr. - den er 3 uger gammel og er ikke kørt til endnu - der er lavet forbedringer på bilen.

En Traxxas Stampede, topfart 50km/t,
3 mdr. gammel, kørt 1½ time. Nypris for bilen + 2 stk. 4000mAh. batt. og alt muligt andet, samlet nypris er 3200kr. - sælges for 2200kr.

Jeg FATTER ikke de ikke kan sælges - kan nogen forklare hvorfor? Se evt. mine annoncer for flere specifikationer.
Vil nogen evt. prøve at komme med en pris der dur så, hvis I mener de er urimelige.

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med at sælge 2 biler
  • #1   27. okt 2007 hej hej kan godt give dig en forklaring med hensyn til din genesis, der er ikke ret mange folk der vil have dem, da de er generelt for dyre, også selvom at de er sprit nye, havde selv en engan, og den javde jeg også utroligt meget besvær med at komme af med, men forstår så ikke du kan komme af med den anden, lav måske en slags auktion på den hvor start prisen er 1000 kr og hvis den så ikke opnår din ønskede salgs pris, så sælger du den jo selvfølgeli ikke, håber jeg var til lidt hjælp.

Mvh Kim

• #2   27. okt 2007 Hej

Tak for svarene, men på QXL går Stampeden ikke engang til 1000kr.!!!
    Jeg forstår det ikke!! Måske er Cen Genesis'en dyr, men når den så er i 4000kr. for ny, så skulle jeg da mene det var tilstrækkelig langt nede!!?? - men okay, jeg må bare vente lidt så....

• #3   27. okt 2007 ja lyder mærkeligt, men sommetider er det sværer end andre gange, har også selv lige havft min HN x1cr pro buggy til salg, med ALT udstyr, den satte jeg til 5500 og hvade den i marked i lang tid, men ingen salg, så jeg tog alt udstyret fra og satte selve bilen til 2500, også der tog det nogen uger at få den solgt,
    Men som kevin skrive, så hav tålmodighed, lige pludselig er der en der falder over din maskine, 4000 er jo mange penge og lige smide efter et stort stykke legetøj :o) men håber da du får dem solgt til nogen seriøse folk, som ikke kun vil bytte smiley

• #4   27. okt 2007 Okay, men på mine to biler vil jeg selvfølgelig gerne give i hvert fald ½ års garanti!!! De er jo faktisk nye!!!

Men det må jeg lige få skrevet i annoncerne.

• #5   27. okt 2007 Jeg ved ikke med Genesisen, men kan godt give dig et svar på hvorfor ingen vil købe en Stampede xl5 til 2200kr.

For det første er der kommet en brushless version, som folk nok er mere interesseret i, og for det andet kan den købes spritny leveret i DK incl. moms og fortoldning til under 1300 kr. ved Towerhobbies.

• #6   27. okt 2007 Der er så også rigtig mange biler til salg under marked !
    og for 4000kr kan man få rigtig meget bil for ! så selve tidpunktet er lidt for sent at komme af med sine biler !

Kommentér på:
Problemer med at sælge 2 biler

Annonce