759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mamba Max Mamba Max

Nu vil jeg godt lige have en ting på det klare, når der står i mamba max manual og deres hjemmeside, at 6900 kv og 7700 kv kun kan klare 8 celler, er der så nogle undtagelser hvor de kan klare 12 celler?

http://www.castlecreations.com/products/mamba_max.html

NOTE: Mamba Max 6900 & 7700 motors are limited to 8 cell NiMh/9.6 volt or 2 cell/7.4 volt lipo battery packs!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mamba Max
  • #1   8. nov 2007 Det er nok fordi at deres motorer bliver brændt af når de allerede taget sindsyg mange omdrejninger.

Så jeg gad iik engang prøve, fordi så vil det måske ske at der røg 2-3000 kr væk

• #2   8. nov 2007 Det er jo nok smart at begrænse det til 8 celler pga varme både hva angår motor og nok specielt fartregulatoren.

• #3   8. nov 2007 den kan godt køre med det men din motor står af efter du har køre 15 gange med den

• #4   10. nov 2007 Ok for har nemlig sagt til en her på siden, men han siger at den godt kan holde til 12 celler..

Men han er ved at sælge den og siger god for 12 celler, det synes jeg bare er forkert at gøre, er det virkelig tilladt herinde?

Hvis jeg husker rigtigt, så er det ulovligt?

Der går jo ikk lang tid før motor er brændt af..

• #5   10. nov 2007 Kan se den i er i hans profil mere, så han har nok solgt den...

• #6   26. nov 2008 da motoren kun er beregnet til at tage omkring 60000 omdrejninger i minuttet, så vil du brænde din motor af, hvis du sætter mere strøm til den, da den vil tage flere omdrejninger end lejerne i motoren kan holde til. så hvis jeg var dig ville jeg ikke sætte mere strøm til den end hvad der står den kan klare.

Kommentér på:
Mamba Max

Annonce