2.875 visninger
|
Oprettet:
hvad sker der for breiner rc hobby {{forumTopicSubject}}
hej alle .
er her nogle der hved have pokker der sker for claus breiners . han tager ikke sin tlf svare ikke på emaels og når man kommer der op så er der lukket ....
jeg ved han har haft nogle helbreds problemer . det er da forhåblig ikke noget galt med ham ? ..
syntes det er mærkligt han ikke tager sin til verken mobil eller butikken .....
det er sku synd vis den stor fine og nye butik ikke åbner op igen .
jeg søger ikke noget personligt viden om claus det er kun butikken jeg spør til ....
er her en som kan fortelle mig om den er åbenet eller lukket ...
pfh takker ...
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
Men jeg ved da at han lever
For så sent som i dag og igår var han til løb med 1:10 off road el med sin søn og køre.
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 4 Svar: 14
Håber det gav forståelse,
Hilsen
Per Paulsen
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 7 Emner: 45 Svar: 443
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 187
til søren P . den side af claus som du skriver om her er ikke en jeg har set eller været ude for . faktis er det mig der skylder claus en rimlig slat penge ..og jeg har skrævet i mails at jeg gerne vil betale min gæld . og han svarede sstadig ikke . så det du siger kan jeg overhodet ikke genkende . det er bestemt ikke sådan jeg kender claus .
søren ... jeg skal på ingen måde side og forsvare claus og jeg har da også selv været udefor at han ikke hade de dele jeg skulle bruge . men det er han bestemt ikke ene om . mange gange tår jeg det er leverandørene den er gal med ..
jeg takker igen og ønsker jer alle en god vinter
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
Jeg har oprettet ham i min telefon med #31# foran nummeret. så er vis nr. slået fra. ved opkald til ham.
Men det er nu ved at være over et år, siden at jeg handlede der.
hvad sker der for breiner rc hobby