Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Walkera Dragonfly 4
  • #1   4. dec 2007 Intet værd.. og da slet ikke for en begynder

Karsten

• #2   4. dec 2007 hvad vil det sige :S?

• #3   5. dec 2007 Mads J - Jamen hvorfor er den intet værd ?

• #4   5. dec 2007 Man må jo begrunde hvorfor. ellers kan jeg jo ikke bruge det til noget

• anders s
    anders s Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #5   10. jul 2008 Kan ikke være mere uenig med Karsten - Er selv begyndt med en lignede helikopter, og det var da ikke det dummeste jeg har gjort.
    Du finder ud af hvordan tingene hænger sammen, og til billige penge.

En forudsætning er jo altid at man, bare lidt, ved hvad man har med at gøre - det er uanset om du starter med en helikopter til 600,- eller 20.000,-.

Du kan roligt anskaffe dig en sådan helikopter - men om det er en god byttehandel du er ude i kan jeg ikke svare på - og det er da vist også noget tid siden smiley

• #6   10. jul 2008 Anders S

Det er jo osse godt nok med andres mening.. Jeg har min, og den holder jeg 100% ved.. I mine øjne er det lort ikke mange kr værd.. Man får et helt forkert indtryk af hvad det vil sige og flyve og rode med een RC helikopter.. Det er ikke mange der overhovedet kan holde maskinen stille i luften, og nej det er ikke kun begyndere, her snakker jeg osse meget erfarne Helikopter piloter, som har fløjet 10+ år.. Så hvad skulle een rookie så få ud af det ?, altså lige bort set fra ærgelser og spilte penge...

Der er et utal af dem til salg her og på nettet, folk opgiver, da det ikke lige var hvad der regnede med..

Jeg ved ikke om han fik den byttet, men det kunne han jo passede lige svare på så...

Karsten

Kommentér på:
Walkera Dragonfly 4

Annonce