356 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Walkera Dragonfly #4 Walkera Dragonfly #4
Hejsa..
Overvejer lidt at købe en Walkera Dragoinfly #4 hos fun-import.dk - men vil gerne vide lidt om den først. Er der nogen der har prøvet den? Hvis du har prøvet så skriv kort og godt hvad du mener om den
Det der tilttræningssæt, gør det, det lettere at lære at fly med den? Har hørt noget om at det faktisk virker modsat, og at det gør den meget ustabil?
Er den meget svær at lære at flyve med? Er der stumper/reservedele som med stor sikkerhed vil gå i stykker, som jeg lige så godt kan bestille med det samme?
Håber I kan hjælpe
/Morten
0 synes godt om
mar 2004
Følger: 6 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 99 Svar: 305
den kan stige og dale,
ligge stille i luften,
svinge fra side til side,
og flyve frem og tilbage"
Svinge fra side til side :s ? Mener de dreje om sin egen akse, eller?
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Køb nogle rotor blade med det samme, evt osse til halen..
Svinge fra side til side, mener de sikkert krænge højre og venstre, og dit sidste spørgsmål med understellet er at, ja den bliver lidt mere ustabil i luften, Men formålet med et trainer understel er at den ikke så nemt vælter når du træner Hoover i starten,.. Det er ikke meningen det skal sidde på når du flyver rundt...
Karsten
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.206
Jeg ødelagde ikke rotor blade. For hvis den ramte ind i nogen ting så vippede de bare sammen. Og så kunne man lige rette dem ud på plads igen.
Da jeg var ude i haven og fløj op landte den på hovedet, og hvis det sker ødelægger man højst sandsynligt Dragonfly4 , 04-014 Top frame connector til 29kr.
Men kig hos www.buynfly.dk
Der har han en film med hvor hans kæreste for lov til at prøve at flyve med den i lejligheden. Og der for den tæsk.
mar 2004
Følger: 6 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 99 Svar: 305
Skum P--> Har prøvet men kan ikke åbne siden
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.206
Walkera Dragonfly #4