869 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

allers grænse ??? allers grænse ???

hej til rc gal...

jeg har i moget tid været skide træt af børn som byder og aftaler handler her på siden og når det så kommer til betalingen så hopper de fra igen . det er meget træls at man har en annosce hvor folk kan byde på prisen og så kommer der en som hele tiden byder over og får prisen til at stige så alle ander melder pas og hopper af ..og når man så aftaler hvordan handlen skal forgå så må de ikke købe for deres mor og far ..

var det muske en ideg at sætte en allers grænse for hvor gammel man skal værer for at handle her inde ..
og noget helt andet så må man slet ikke sælge nitro og benzin biler til børn under 16 år .

jeg kunde forstille mig at man skulle sætte en grense ved 16 år .
HUSK .. at man altid kan få sin mor eller far til at handle for en vis man er under 16 år .

jeg vil tro at dette kunde hjælpe på probllemet som jeg er sikker på at der også er ander som har oplevet ...

jeg kunde godt forstille mig at dette indlæg kunde give en masse sur miner . men husk nu at selv om man er under 16 år kan man jo stadig nemt handle her inde man skal bare have mor og far til at handle i ens naven ..

lidt at tænke over . men lad jeres meing om emmet komme frem ...
mh gomme

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  allers grænse ???
  • #1   20. dec 2007 Jeg kan sådan set godt forstå dig. Men hvordan skal man vide alderen på brugerne herinde? for folk ændrer den jo bare hvis de ikke er gamle nok til at handle

• #3   20. dec 2007 Ja det har du nok ret i.. Men en knægt på 12 kan da være lige så moden og ærlig som een anden på 16..

Det er lidt svært og se hvordan det skulle virke i praktisk, men er ret enig

Karsten

• #4   20. dec 2007 jeg køber ikk her inde
    men hvis jeg skal købe noget så er det helt seriøst

• #5   20. dec 2007 Jeg har osse hørt om en masse problemer med diverse skvadderrøver der bare byder og byder, og af samme grund gider jeg IKKE sætte noget til salg herinde ret tit, selvom jeg er ved at have en DEL til salg..

Jeg gider simpelthen ikke den useriøsitet der hersker herinde, og folk der ikke har en krone, men alligevel vil byde på dit og dat..

• #6   20. dec 2007 Michael S

Nej det er sørgeligt

Karsten

• #7   20. dec 2007 Jeg har også kun enkelte gange haft ting til salg herinde. Men på trods af mange unger som ikke behersker sig så solgte jeg min Nascada til en 14årig. Og hele handlen gik som den skulle. Så det er jo trods alt ikke alle børn det er galt med. men dem der byder og ikke står ved sit bud hører ikke hjemme her på siden

• #8   20. dec 2007 Købte så sent som igår en bil da knægten der havde budt sprang fra.. Det er så Typisk

Karsten

• #9   20. dec 2007 Bulldog

Ja det ville sku nok virke

Karsten

• #11   20. dec 2007 Hmmmmm enig, men det er jo noget lignende det samme de har gjort på baboom, det med aldersgrænsen. Bare på fotoprofiler, og her skriver folk bare at de er 15 år selvom de måske er 14, det er vildt nemt at snyde sig til jo.
    Men ellers et rigtig godt forslag.

• #12   20. dec 2007 Man skal bare kunne "rate" købere og sælgere. Så kan man hurtigt se, om man kan stole på personen.

• #13   20. dec 2007 Undskyld jeg siger det men der er mange herinde på under 15, der er langt mere seriøse end folk på fx. 20-30 ..
    Der er virkelig bare forskel på folk her inde ..

Hvad siger ens alder egentligt?, som før nævnt, en 12 årig kan være mere seriøs end en på 17 fx..

• #14   20. dec 2007 Morten H: Du har helt sikkert ret. Der er nogen 12-årige, som er mere seriøse end andre. Men helt ærligt så er det OFTE de yngste der er useriøse, og det er der jo ikke noget unormalt i jo. Derfor er der stadig useriøse voksne også.

Man skal bare ikke dømme de helt unge som en gruppe. Det er ligesom nogle folk dømmer alle udlændinge, fordi der er en lille procentdel, der laver kriminalitet.

• #15   20. dec 2007 Ja kan kun give jer ret, har også lige haft en handel igang, troede jeg, men han måtte heller ikke for sin far.

michael.

• #16   20. dec 2007 .... [odense] - Det har du så ret i, da den der modenhed den så kommer med årene, pga. af pubertet og sådan noget der :b! ..

Men stadig er det squ dem der virkelig går ind i hobbyen og respektere siden på 30-40 år, der er virkelig er "far og mor" her inde på siden og holder andre lidt ved ørene ;)..

Og så de lidt yngre, der er lidt "vilde" og har lige fået der første hbx og det der rc noget der er bare så super, og kan næsten ikek styre det, der er i rollen som .. "barnet"..

God jul - Md!

• #17   20. dec 2007 heej

problemet med et rate-system det er det samme problem som vi har med enhederne, du stemmer min middel så skal du sku ha en lav osv. hvis rate systemet bliver til noget skal admins skulle kunne se hvem der har handlet med hvem. så brugere ikke bliver bedømt lavt fordi folk keder sig. og ellers skal det være anonymt undtagen for admin. adminen selv skal så ikke kunne se sine egne bedømmelser.

har selv lidt nedern på fordi hvis jeg var kommet af med min helikopter og havde fået de 1200 eller de 1400 som drengen ikke måtte betale for sine forældre?? havde jeg kunne havde købt min FG langt før og måske havde fået kørt mere i år en jeg har.

synes i måske man kan byde højere end andre og når man så kommer til forhandling så vil han sku ikk betale lige så meget så ville han sku have den ned på det den anden havde budt på og kom så stille og roligt op mod de 1400 han havde budt.

lidt OT håber ikk det gør noget
    mvh.
    Lasse

• #18   20. dec 2007 Men jeg vil sige, det er det samme på scootergalleri. så alderen har som karsten siger ikke altid nogen forskel

Mvh Mads Holm

• #19   21. dec 2007 Ellers skal useriøse bud belønnes med en frysning. Eller gøre så man på en eller anden måde binder sig hvis man byder.

• #20   21. dec 2007 Det er rigtigt. Men får et galleri det så skal alle have det. Og det er jo et kæmpe arbejde for dem der sidder og laver siden og ikke mindst for de kære hjælpeadmins.

• #21   21. dec 2007 har det sådan at jeg hverken handler,bytter,sælger med nogle der ikke er over 25 år herinde og hvis der ikke er nogle aller i deres profil. Kontakter jeg dem heller ikke.
    Det har jeg gode afering med...

• #23   21. dec 2007 Flash - Vil nu tro at de 12-13 årige knægte (ved godt jeg selv er 13, men antager mig selv for en af de lidt mere seriøse i den aldersgruppe) være ragende ligeglade, for de vidst ret ligeglad med den frysning.

Det skræmmer dem ikke, de tænker bare: " hey den vil jeg have. øv han har budt 300" ruller ned og trykker: "Jeg byder 400", uden nogen form for at overveje købet og tingen..

Md :b!

• #25   21. dec 2007 Flazh VINDER AF DANMARKS BEDSTE GAMER JUNIOR! !
    Man kan sagtens ændre alder.

• #27   21. dec 2007 Sku' lige før man skulle have sådan en ordning med oprettelsen af brugeren, man bruger sit cpr nummer smiley

Men det kan man self ikke, kræver at admin går ind og får alle første 6 cifte i hele danmarks befolknings Cpr numre ..

Det nærmest umuligt, og skræmmer sikkert mange væk ..

• #29   21. dec 2007 Heller ikke mig, muligeheden er også på arto, men den er kun folk over 30 der bruger, og hver 200 eller sådan noget :P!..

Men det her problem kan nærmest blive snakket ud i evigheder, der ikke rigtigt noget vi kan gøre ved det ..

Man må bare tænkte sig godt om, og dømme personen ud fra det han har skrevet, og tænke, nah han er 13 og rimelig useriøs, efter hvad jeg kan se, så det må vi hellere slette.. Og så slette beskeden og lige skrive et pm evt. hvor du forklarer at du ikke er intresseret i at handle med vedkommende ..

• #31   21. dec 2007 Slap dog lige af.

Sådan er det da også hvis i køber en brugt bil eller lign. over DBA. Det er ikke solgt før håndtrykket er givet, sådan er det, og det er ikke noget at pive over.

Det er utroligt at folk ikke kan slappe lidt mere af, jeg har haft adskillige voksne til at byde på min Rex-x og ud af alle 5 er alle 5 sprunget fra igen, og af hvad jeg ved at de alle været voksne, og når man næsten har en aftale i hus og så skride. Selvfølgelig er det træls og det kan man brokke sig over, men det er ikke værd at spilde sin tid på.

Mvh. Søren

• #32   21. dec 2007 Mathias .. nej .. 2x dato 2x måned 2x år smiley

• #34   21. dec 2007 DD/MM/ÅÅ-0XXX (De 3 X er lige hvis du er af hunkøn og ulige hvis du er hankøn)
    det er vist ikke helt rigtigt
    med mindre de har lavet CPR-systemet om siden jeg blev født så er der 4 tal efter fødselsdatoen,
    og KUN det sidste tal afgøre han eller hun

• #36   21. dec 2007 jeg har tit købt noget herinde og kun 1 gang måtte jeg ikk for mine forældre i starten må msn og sener må msn ikk det er ikk altid de der unger men ogs nogen gange deres forældre

• #37   21. dec 2007 msn=man

heh

• #38   23. dec 2007 Hejsa, undskyld jeg har været fraværende i tråden, har været frosset i 2 dage (en urimelig en efter min mening)

• #39   23. dec 2007 kan kun sige jeg har lige solgt en bil til karsten herinde fra da jeg lavede en aktion og der blev budt men der skete sku aldrig noget så sys der skal være en man kan krydse af i ligesom ens stemme ( middel høj osv) så kan man smide en kryds hvis at man har haft dårlig efaringer med en person det med alders granse det tror jeg ikke så så skriver de bare en anden alder på men det er bare min mening

GOD JUL... c";)

Kommentér på:
allers grænse ???

Annonce