Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC batterier ombord med SAS?
  • #1   27. jan 2021 Det bedste du kan gøre er at tage kontakt til SAS selv. Ring til deres kundeservice, spørg evt om de kan stille om til deres fragt afdeling eller om de vil oplyse nummeret som det mindste hvis ikke de kan svare på dine spørgsmål.

Salg & Service: 70 10 20 00
    SAS - Scandinavian Airlines: 32 32 00 00

• #2   27. jan 2021 Tak for det, Danny, det har jeg gjort nu!
    Under 100V skal i indtjekket baggage. Over 100V må ikke komme med og sendes smiley

• #3   27. jan 2021 Bare lige så du ikke kommer i problemer så lyder det der totalt forkert, 100V må være lig 100wh og mange lufthavnes security tjekker det og jeg har oplevet at hvis ikke batteriet er mærket med en wh værdi så er det no go, de regner ikke watt som antal V X antal A men hvad pakken kan levere ved kortslutning det er de fleste powerbanks mærket med. Kig evt. her https://flypassager.dk/Bagageregler/Elektroniske-genstande-og-batterier og hvis du har løse batterier i indtjekket bagage så bliver du kaldt over højtalerne. Ovenstående er baseret på min rejse aktivitet i 2019 = 60dage rundt om i verden.

• #4   27. jan 2021 Enig, spændingen er jo kun relevant sammen med strømmen, men det var beskeden da jeg ringede !!!
    Nå, men min nevø kom godt hjem, med 2 stk. 7,4V, 1400 mAh batterier i bagagen smiley
    Tak for meldingerne!

Kommentér på:
RC batterier ombord med SAS?

Annonce