{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

meget holdbar elbil? {{forumTopicSubject}}

hej Rcg

jeg leder efter en prof og mega holdbar elbil (offroad )til min kammerat han er ikke så god til det endnu så den skal kunne holde til atkunne kører ind i væggen et par gange må ikke koste så meget mellem 1-2000 kr der skal også være fart begrænser på så man kan stille på hastigheden hvor hurtigt den skal kører.
gerne link....
håber i vil hjælpe
mvh Jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  meget holdbar elbil?
  • #1   24. jan 2008
    Green. . de der er ikke mega holdbare, de kan holde til noget men det er ikke vildt..

hvis du skal have noget vildt holdbart skal du spare noget mere op

• #2   24. jan 2008 min gamle ourracer den har holdt i 25 år og den får stadi messer af tæsk og det har nok været den bil som jeg har haft som kunne solde til mest det er meget mere holdbar iforhold til min laxer og mange af de andre biler jeg har haft

• #3   24. jan 2008 han skal have denne her

(link fjernet)

• #4   24. jan 2008 fredderik

den holder ikk rat godt men vis han ikk voldboller den kan den nok godt holde der er bare lidt lang vente tid på resevedele

• #5   24. jan 2008 hvis han ikke kan lade være med at køre ind i vægge etc, skal han ned i BR og have noget Ficher price. Jeg har hørt de har lavet en bil der kan køre 7km/t og kan holde til en del tæv. Det ville nok være den bedste.

Så skulle der også være råd til et par knæbeskyttere til ham, for han må da have svært ved at stå op ved egen kraft, hvis han ikke kan styre en rc bare nogenlunde udenom en mur.

Ellers skulle i måske prøve et sted hvor der ikke var mure?

Traxxas bilerne er de bedste i prisklassen. Min T4 er dyrere end det, men ved erfaringer fra min lillebror holder sådan nogle altså til meget, men ikke alt, han har knækket en del på den efterhånden. Og traxxas skulle altså holde ok.

Så er det bare med leveringstider på reservedele hvis det skulle lykkedes ham at smadre noget.

• #6   26. jan 2008 (link fjernet)
    (link fjernet)

• #7   27. jan 2008 Jeg vil anbefale disse biler fra nyrc.dk: HBX Buggy RTR,HBX CrossTiger XT 1:10 4WD RTR, Rustler XL og Bandit 5 og linkene er her (link fjernet) (link fjernet) (link fjernet) og (link fjernet)

Kommentér på:
meget holdbar elbil?

Annonce