354 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
dårlig vane dårlig vane
jeg synes at der er en meget dårlig vane til:
folk der opretter deres bil og bliver afvist... så bliver de ved, til de får deres vilje, med det mener jeg at der ikke sker nogen som helst udvikling på enheden i form af foto's og tekst...
man kan jo få alt ind når man bare prøver nok gange... det er bare at ramme prime time for 11 årige...
er det ikke rigtigt?
jeg hjælper gerne, men folk der ikke gider at gøre mere ud af det er beyond reach... de lytter ikke, og de tænker ikke 2 gange før de handler
er jeg alene?
0 synes godt om
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 6 Emner: 20 Svar: 142
Der findes præsis samme problem inde på BG
Og på MCG bliver næsten alt stemt ind........så der behøver man ikke prøve flere gange
okt 2007
Følger: 19 Følgere: 17 RC-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 114
Og lidt trist når en på 10 begynder at kloge om benzin motor og Nitro
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 34 Svar: 493
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Men det vil så også forhindre andre, nye i at oprette alle deres enheder på samme tid...
Men er fuldstændig enig, og det er som om de enten er for unge, eller for, undskyld, dumme til at forstå (eller også læser de bare ikke kommentarerne) at man gerne vil have mere tekst eller bedre/flere billeder. Hvis de nu tog sig lidt sammen og læste hvad folk skrev,og folk så blev bedre til at skrive HVORFOR de afviser, så de h ar en chance for at gøre det bedre.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 64
Kan der ikke være nogle admins der giver dem et spark i røven? Men hvis man bare er røv kritisk over for dem der skal stemmes ind, så kan det da hjælpe lidt på tingene. Men det er et kæmpe problem, ødelægger kvaliteten.
Man kan jo sige det samme med de videoer, som folk ligger ind. Mange af dem er det KOMPLET umuligt at se hvad der sker fordi kvaliteten er så dårlig. RØV...
/t
/t
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
jun 2007
jun 2007
dårlig vane