Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honey Bee King V2 - Begynderheli?
  • #1   17. feb 2008 Nææ sikkert ikke, hvis du vil til at flyve heli skal du have noget der er større og bedre....

• #2   17. feb 2008 Jeg tænker bare på, at nu når det er den første jeg ska have, så er det måske ikke en go' plan at smide flere tusind kroner efter den. Honey Bee'en er nemlig også billig at reparere på.

• #3   17. feb 2008 det er spild af penge... start med noget større... raptor 30 eller 50 er godt... eller en trex 500 eller 600... simulator er også godt...

vil man helikopter bør man ikke spare, taler af erfaring

• #4   17. feb 2008 Min første "rigtige" heli var en Honey Bee CP2, derefter en Honey bee king 2. Den var for mig meget fin og mange gange mere stabil end CP2. Nu har jeg mig en T-rex 450 SE v2 og der er da ingen tvivl om at den er mange gange mere stabil og det vil helt klart være meget nemmere at lære at flyve med en STOR helikopter. En T-rex 600 er der da ingen tvivl om er meget nemmere at flyve en en lille T-rex 450 som igen er lidt nemmere at flyve ed en King 2.
    Hvis dit budget kn kan bære den synes jeg at du får meget for pengene. Ellers skal du prøve et se på en Belt CP også fra Esky. Den er oppe i samme størelse som en T-rex 450.
    Start med en simulator og øv dig i timevis, så skal du ikke ud og købe dele hele tiden smiley

Dette er bare min mening, der er ingen der siger at det er rigtig eller forkert smiley

Kommentér på:
Honey Bee King V2 - Begynderheli?

Annonce