730 visninger
|
Oprettet:
Er det bare mig? {{forumTopicSubject}}
Jeg har set at der er mange der er frosset her de sidste par dage. Eller er det bare mig?
Hvad gør i da forkert siden i bliver frosset?
Jeg kan huske da jeg startede med at være på RCG var det sjældent der var nogen der blev frosset.
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 3 Emner: 35 Svar: 1.331
sep 2007
Følger: 11 Følgere: 8 RC-enheder: 6 Emner: 18 Svar: 78
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 71 Svar: 781
I bund og grund kan det vel være lige gyldigt hvad de har lavet, så længe det ikke går ud over jer.
Det jo så bare min mening .
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 88 Svar: 641
Det har du både ret i og ikke, det kan på en måde være lige meget hvad det er de har gjord men ikke helt, for vi kan nemlig lære af det (Så vi ikke laver den samme fejl)
Men ellers Ja!
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 71 Svar: 781
Men du kender da reglernefor du har jo læst dem ikke? :'D
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 88 Svar: 641
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
synes godt nok at der bliver frosset lidt for meget her ind lige for tiden man skal ´næsten bare trykke på den forkerte tast på tastaturet også bliver man frosset eller er det bare mig
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
Jeg kan så sige at det er generelt stigende.
Da jeg startede her inde var der ikke noget der hed Hjælpeadministrator, der var heller ikke noget der hed frysning, det var advarsel eller ud af klappen hvis admin. faldt over at man var en skidt fyr.
Gennemsnits alderen rasler også ned i en fart, og det er nok der geden sider og prutter.
for mange frysninger er af unge der vil trodse/prøve kræfter med os, eller simpelthen ikke fatter en advarsel eller fem.
Eller af de lidt ældre der simpelthen har fået nok af ungerne, og bliver ufine.
Og jeg tvivler på at der er ret mange uskyldigt ramte imellem, heller ikke Christian W.
Hvis folk var bedre til at holde selvjustits som vi var det før HA tiden, var det meget nemmere, men også på mange områder mere problematisk.
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
Men det er måden at i gør det på, det er så lavt og uinteligent mange gange.
Hvis i nu formåede at klare jer via debat istedet for angreb på folk, og ligegyldige nedgøren af dem og deres ting.
Så kan i sagtens fortælle at noget er skod.
Men nu kommer vi i samme bane som der lige for nyeligt hat været en masse tråde om.
"skriv/snak ordentligt"
Er det bare mig?