976 visninger
|
Oprettet:
Er det bare mig??? {{forumTopicSubject}}
Det er tit når man kigger på de forskellige modeller der under ekstraudstyr står f.eks som følgende jeg lige har set: Ekstra udstyr:
glødestarter med oplader.
krydsnøgle
lidt nitro
nogle batterier
Hvad fanden er der ekstraudstyr i det??
Følger 99% af det ikke med når du køber en model??
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 32
for det andet syntes jeg os det er underligt da jeg ikke ville sige det er ekstra udstyr men mere hvad man har købte på selve bilen som vinduesvisker osv
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 59 RC-enheder: 39 Emner: 23 Svar: 750
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
Nitro, krydsnøgle, gløderør, batterier osv. I mine øjne. Men det er jo igen individuelt hva man syntes er ekstra udstyr eller ej.
Det som jeg ser som ekstra udstyr er feks. en modtager med indbygget telemetri, telemetri sensore som feks. temperatur, tach, voltmeter osv.
specielle dæk eller fælge, alu dele, GPS, kamera osv kort sagt ting som IKKE er standard udstyr på enheden.
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 17 RC-enheder: 10 Emner: 19 Svar: 680
Hvis man sætter sit eget anlæg i bilen er det jo også noget man skal bruge for at køre
Jeg vil stadig sige at en god servo og en godt anlæg er ekstra udstyr i min bil, da det er noget jeg selv har tilføjet min bil.
Og generelt så smider jeg alle opgraderinger under ekstra udstyr
Hvor skal de ellers stå?
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
det man opgradere skal ind under ekstra udstyr
okt 2006
Følger: 96 Følgere: 94 RC-enheder: 8 Emner: 10 Svar: 403
Skriver man ikke nok om sin bil bliver den afvist, og jeg syns også at hvis jeg skifter min servo til en bedre er det jo ekstra udstyr
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 6 Svar: 34
Mvh Henrik
Er det bare mig???